Psst… Hva skjer egentlig?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God lørdagskveld, jeg håper dagen deres har vært fin! Jeg har egentlig sikkelig søndagsfølelse i dag. Jeg tror kanskje det henger sammen med at jeg lå lenge i sengen i dag og subbet lenge rundt i morgenkåpen, som jeg egentlig pleier å gjøre på søndager. Haha.

I dag har jeg jobbet litt, fiksa litt i leiligheten og sittet en del timer på kafe med ‘gjengen’ her nede i Norrköping. Jeg har liksom ikke gjort noe annet enn å surre, kose meg og vært. Det er faktisk sikkelig digg. Altså, når tar jeg meg egentlig tid til å dra på en kafe, sette meg ned (uten macen eller jobb) for og bare skravle? Det anbefales… 

Jeg har som sagt fikset litt i leiligheten i dag og det er fordi C og jeg kjører hjem til Norge i morgen formiddag etter at han har trent. Han skal på landslagssamling på mandag og jeg skal jobbe to dager i Oslo før jeg også skal ut å farte. Jeg og mamma skal ned til Østerrike for å se C spille landskamper på onsdag, og jeg gleder meg SÅÅÅ enormt. Det skal bli så godt å bare dra bort noen dager, jobbe derfra og forhåpentligvis hente masse energi og gode minner! 

Akkurat nå sitter jeg og jobber bittelitt, vi har tent stearinlys i hele leiligheten og hører på selveste Michael Bublé (og noen av hans julesanger, hehe). C spiller FIFA og vi venter på å få besøk om en liten stund. Vi får besøk av den sammen gjengen som vi var på kafe med, og vi skal se Skal Vi Danse og heie på Grunde! 

Yes.

Takk for en fin lørdag ♥ NYT. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *