Ja, jeg postet nakenbildet selv

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Okei, folkens.

Postet jeg nakenbildet av meg selv, kun for oppmerksomhet? Jeg føler selv et behov for å avklare dette en gang for alle (selv om det overhode ikke burde være nødvendig), i og med at det sitter mange nysgjerrige sjeler inne på Kvinneguiden og Jodel, som diskuterer dette opp og ned. 

For hva gjør ikke en blogger for klikk liksom? 

Så til alle som vet bedre enn meg på Kvinneguiden og på Jodel: 

Jeg satt søndag for en liten stund siden og spiste lunsj med familien min hjemme hos mamma og pappa. Når vi satt og spiste søndagsbaconet og drakk kaffe fant vi ut at: “Ah, det å dele et nakenbilde av seg selv er ALLTID en god ide. Da får du PLUTSELIG masse klikk på bloggen i et par dager, også havner du tilbake på gamle veier og må leve med et nakenbilde i bagasjen resten av livet. LA OSS GJØRE DET. Det er en god ide”. 

Nei, jeg må dessverre skuffe dere. Det er ikke annet enn sjukt lavmål og stusselig av de som sitter og funderer rundt dette. 

Selv om man er blogger betyr det faktisk ikke at man gjør alt for klikk og oppmerksomhet. Man skal faktisk leve med hvert eneste ord og bilde man publiserer resten av livet. 

Så jeg lurer på et par ting tilbake: 

– Dere som sitter og skriver ting som dette… Har dere virkelig ikke noe bedre og mer spennende å gjøre enn å diskutere MEG? Altså. MEG? 

– Forsvarer dere helt seriøst at noen poster et nakenbilde av en annen fordi jeg er blogger?

– Syntes dere oppriktig at noen fortjener det? Fordi de hever stemmen sin og stikker frem nesa? Det er i så fall litt av en måte å gjennomføre janteloven på. 

– Har dere tenkt på at det teoretisk sett kunne skjedd med dere selv? 

– Har dere i det hele tatt tenkt lengre enn nesetippen deres?

Altså, jeg bare lurer. 

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ja, jeg postet nakenbildet selv

  1. Jeg tror grunnen til at mange tror det er fordi du virker litt sånn «ekstrem» etter å få lesere og det bildet så veldig ut som noe du selv hadde tatt. Personlig så jeg ingenting på jodel av deg den dagen og det var ingenting som tydet på at det lå ute. Men da stemmer vel ikke det!:-) ha en fin dag videre.

  2. Og for de som måtte lure, så er det forskjell på å poste et nakenbilde selv, enn at noen andre gjør det. Det er snakk om å ta tilbake bilde, eie bildet og gjøre det sitt eget. For til syvende og sist så er det henne som er avbildet, hennes kropp, altså HENNES valg.
    Du ser flott ut! Ha en strålende dag. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *