Jeg fikk klage på sexlyder – Ikke svar dette nummeret!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag ringte telefonen min og i andre enden var det en hysterisk dame som påsto at jeg hadde plaget henne med sexlyder og at jeg derfor skulle betale henne penger. Damen snakket i et kjør og jeg fikk aldri muligheten til å svare henne. Jeg forsto fort at det var tull og la på, men mest fordi jeg hadde vært alene hjemme når damen påsto at dette hadde skjedd og at det derfor var høyst usannsynlig. 

Etter litt ringte det samme nummeret og en annen dame var like hysterisk i andre enden og sa at jeg hadde kjørt på bilen hennes og at jeg måtte betale henne, og selv må jeg innrømme at jeg ble litt svettere andre gangen. 

I følge politiet i Agder skal det være en app som tulleringer folk og kommer på påstander. Denne appen ringer opp folk og beskylder de for å ha gjort forskjellige ting, og politiet sier at de ikke kan gjøre noe med saken. 

Det er nok uskyldig morro, men det er lite kult å tro at man har krasjet bilen til noen uten å vite det 😉 Ei heller å ha laget haugevis av sexlyder når man har vært alene hjemme. Haha!

Det kan vel for så vidt være greit å la være å svare hvis man snakker i handsfree når man henter unga på skolen også… 

Del gjerne og spre ordet videre. 

Forresten – Kan jeg begynne å fakturere naboen for det samme? 

// Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg fikk klage på sexlyder – Ikke svar dette nummeret!

  1. Hvorfor lage ett innlegg med å ikke svare det som det er noe farlig? Vi har gjort det der med hverandre på jobben og det er jo bare morsomt? Lurofon heter det, bare å sjekke forskjellig ting man kan lure med. Ikke vær sååå hårsår:) jeg gikk 5 på selv !

  2. Det samme skjedde med meg i dag, var en hysterisk dame som ringte og sa at jeg hadde kjørt i bilen hennes. Hehe

  3. Samme skjedde her idag. Nummeret her var 39221607. Hadde heldigvis sett denne posten i forbifarten, så eg bare la på :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *