Snakkes oktober!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Enda en måned over, og vi er enda en måned nærmere jul. I går bestemte hodet mitt seg for at den skulle begynne å glede seg til jul, så jeg har jul på hjernen. Jeg måtte til og med høre på en julesang i går kveld. Haha. Håper det er litt innafor, selv om jeg skal vente med det verste en god stund til! 

Oktober har vært en innholdsrik og spesiell måned. Jeg tenkte derfor å oppsummere måneden for dere, og litt for meg selv!

Månedens øyeblikk: Hmm… Det er vanskelig å velge ett, for det har vært så mange øyeblikk den siste måneden. Hvis jeg skal velge ett som jeg har levd litt på så må det være når solen sto på og jeg og familien var ute å gikk tur en søndag i oktober. Det var HELT amazing. Kvelden i går ga meg faktisk også masse energi, men det er kanskje litt juks siden det er så friskt i minne? Uansett, vi hadde to vennepar her, og vi satt å sang, spiste boller og hygga. Elsker det. 

Månedens mest leste innlegg: Dette. 

Månedens sang: “Dear Future Husband” av Megan Trainor har gått på repeat. Den er kul å både trene til og vaske til, hehe. Den er gammel, men jeg henger ikke så godt med så da blir det sånn. 

Månedens irritasjon: At folk faen ikke bruker refleks. Jeg la ut en film på Facebook som du kan se HER. Jeg blir oppriktig både sint, irritert og redd, for jeg er faktisk ikke keen på å kjøre på noen. BRUK REFLEKS. 

Månedens YOU GO GIRL: At jeg har vært på TV hele 3 ganger denne måneden og at 2 av gangene har vært direktesendt. Alle innslagene har gjeldt viktige temaer og det er ekstra kult å få være med å være en stemme som faktisk taler både viktige og nødvendige saker! 

Månedens måltid: Oi… Er det lov å svare når jeg hadde jobbet 24/7 forrige uke og på vei hjem sent en av kveldene kjøpte paprika potetgull med mamsen og begynte å spise i bilen? HAHA. Det var hvert fall sjukt digg. 

Månedens mest ærlige innlegg: Det må være DETTE der jeg forteller om hvorfor jeg begynte å blogge og litt av historien rundt. 

Månedens hjertesukk: De fleste har vel fått med seg nakenbildet av meg som ble delt fra garderoben på Elixia. Hvis jeg skal være helt ærlig så kjenner jeg selv at jeg ikke orker å ta noe mer stilling til det. På en måte er nok det fint, på en annen måte er det nok dumt. Jeg er bare oppgitt og sliten, og egentlig ganske forbanna. Hvis jeg kunne hatt et ønske nå er det at folk som opplever det samme skal få slippe unna. Da mener jeg i den form av at de skal slippe dritt og møkk fra andre, fordi noen velger å være så slemme mot en. Det er ingen som får spredt et nakenbilde som verken skal få kjeft eller skyld. Tro meg at man har nok med sine egne følelser og kjenner nok på skammen. 

Månedens savn: Ah, lillesøster!!!! Haha. Jeg vet ikke, men jeg har spesielt den siste uken kjent sikkelig på at jeg savner henne. Jeg har nesten begynt å gråte når jeg har sett hvilke søte ting hun har likt på Facebook liksom. Heldigvis kommer hun og pappa ned til Sverige i kveld og jeg kan nesten ikke vente ♥

Månedens serie: Gåsmamman er HELT rå. Det finnes tre sesonger så hvis du ikke har sett den kan jeg love at du har litt av et spenningsshow foran deg. Ah, nesten litt sjalu. Tror det er den beste serien jeg noen gang har sett:) 

Månedens antrekk: Det fra bildet under, lett.

Nå er jeg klar for å kicke ass en ny måned, og kan fortelle at jeg har begynt å sove med ullsokker igjen. Sånn er det aaaalltid når november inntreffer! Jeg håper måneden og dagen deres har vært fin. 

Takk for at du leser ♥

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Snakkes oktober!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *