Jeg skal på Nyhetskanalen!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

#METOO

Denne uken har #MeToo-kampanjen herjet i sosiale medier. Tusenvis av kvinner har satt hashtaggen i sin status, publisert innlegg på Instagram og kastet seg på debatten. Poenget er å vise hvor mange kvinner som har blitt utsatt for seksuelle overgrep eller seksuell trakassering. Kampanjen har gjort så det har blitt satt et enormt fokus på blant annet overgrep og seksuell trakassering, og i morgen er jeg invitert til TV 2 for å snakke om tematikken og kampanjen. Det er en stor ære og få bruke stemmen min til å snakke for meg selv, og for alle andre kvinner som behøver det. For ikke å snakke om at jeg ønsker å snakke i hjel tematikken sånn at vi faktisk kan minske alle vonde og ubehagelige statistikker. Jeg er å se på TV 2 Nyhetskanalen 10.00 og jeg håper du vil se på!

Les gjerne mitt innlegg om #MeToo-kampanjen HER

xx

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *