Hvorfor ser dere aldri Christian på bloggen lenger?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

“Hvorfor har du ikke fortalt at det er slutt mellom deg og Christian?”

“Hvorfor legger du aldri ut noe med Christian lenger, er det slutt?”

“Er det slutt mellom deg og C?”

“Har du flytta hjem til Norge igjen?

Dette er spørsmål jeg har fått bare idag, og jeg føler et behov for å både svare og forklare. 

Akkurat nå sitter jeg og skriver rundt kjøkkenbordet vårt her nede i Norrköping. Jeg skal snart hive meg i bilen og komme meg avgårde for å se Christian spille kamp mot en gammel lagkompis. Ting begynner sakte men sikkert å bli bedre for min del, og alt er fint mellom meg og C. Det har aldri vært slutt, og jeg håper heller at det aldri kommer til å bli det.

Grunnen til at jeg er så mye hjemme i Norge er ikke fordi det ikke er bra mellom meg og C eller fordi det er slutt, den eneste grunnen er på grunn av jobb. Hvis jeg kunne valgt ville jeg aller helst vært med han hele tiden, men det går ikke. På mange måter er jeg takknemlig for at det er sånn, for da blir hverdagen når vi er sammen ekstra hyggelig. 

Jeg forstår at mange lurer på hvorfor Christian ikke er så mye og se på bloggen, eller i mine andre medier. Grunnen er så enkel at vi har hver vår arena, og sånn skal det være. Det jeg gjør skal ikke under noen omstendigheter påvirke C, i verken hans hverdag eller i hans karriere.
Han heier, deler og støtter meg i alt jeg gjør, på lik linje som jeg gjør det samme med han. Vi har hver vår arena, og disse arenaene er ekstremt forskjellige. Samtidig får vi det til å fungere ekstremt godt! 

Mange tuller og sier at det kanskje er på tide og kalle bloggen min for “hockeyfrue”, og jeg svarer stort sett at den dagen skal jeg være gift og ha tre barn. For jeg er Martine, jeg er selvstendig og jeg verken vil eller behøver å være avhengig av C på noen som helst måte, noe han heller ikke behøver av meg. Jeg er min egen merkevare, og han har sin! 

Per dags dato spiller han for Vita Hästen og vi bor i Norrköping. Jeg reiser mye mellom her og Oslo, og vi har funnet en hverdag som fungerer best mulig for begge to. Vi stortrives her nede, og ting er mye bedre enn vi begge to hadde turt å håpe på. 

Vi satser med begge bena begge to, og det er veldig godt og trygt å ha hverandre. Jeg tror på mange måter at det er derfor det fungerer også. 

Nå skal jeg hive meg rundt og komme meg på kampen hans for å heie! 

Heia Christian:)

By the way: Vi har faktisk vært kjærester i 2 år og 7 måneder idag, det hadde jeg helt glemt. Så det var fint at noen minte meg på det 😉 

// Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Hvorfor ser dere aldri Christian på bloggen lenger?

  1. Så herlig å høre at dere har det bra sammen, og at dere får hverdagen til å gå rundt på en bra måte! Dere er fine sammen ❤️ og jeg er helt enig at både du og C skal ha hver deres arena, jeg digger at du er sterk og selvstendig og kjører DITT løp på sosiale medier! Begynner å bli rimelig lei av kvinner som bruker enten mann eller barn til å komme frem selv. Type hockey/fotball/pilotfrue, eller mammatil- også et navn. Jaja, alle er vi forskjellige, og godt er det hehe. Håper du har hatt en fin helg, Martine! Ønsker deg en god start på ny uke i morgen! Klemmm

  2. Skjønner godt at du ikke kan inkludere kjæresten i alt du skriver og poster. Bloggen skal jo ikke handle om han, men om deg og ditt liv. Det som funker for dere er alltid det beste!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *