Hva skjer, søndag?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag er det en sånn søndag der alt skal ordnes her hjemme. Ah, det var så godt å bo hjemme hos mamma og pappa der det automatisk kom rene truser i skuffen og der kjøleskapet alltid var rent (og fullt). Det er så mye man ikke tenker over før man bor alene, men jeg klager ikke. Jeg sov lenge i dag, trente og nå subber jeg rundt i svett treningstøy med vaskekluten i den ene hånda mens jeg forsøker å oppdatere bloggen. 

For en tid tilbake lo jo alle av at alle Norges bloggere la parkett, eller hva det var, med puppene ute. Jeg postet jo et innlegg om at det var helt normalt å lage mat, gå i søpla og posten toppløs også, og det er faktisk mer sant enn folk aner. Jeg kan faktisk ikke være den eneste som kler av meg for å ta en dusj før jeg skal legge meg, for også finne ut at jeg skal vaske badet? I dag er jeg relativt påkledd altså, så jeg skal ikke sette i gang en ny “nakentrend” i bloggnorge. 

Dagens outfit. 

Uansett, nå skal jeg gjøre meg ferdig også komme meg i dusjen. C har kamp i kveld og han skal spille mot en gammel lagkamerat, så kjæresten hans kommer også på kampen! Det er sjeldent det er noen nordmenn her nede, så det skal bli super hyggelig ♥

GOOOD søndag videre, om du vasker, spiser vafler, trener, sover eller ser serier.

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva skjer, søndag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *