Det er på tide

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God lørdags morgen ♥

Nå våknet jeg akkurat! C er på trening, men kommer snart hjem. Det er faktisk første lørdagen på veldig lenge der det bare er han og meg, så det skal bli veldig digg. Jeg spurte han hva han ville gjøre i går kveld etter at vi kom hjem etter kampen hans, og det første han svarte var at han gjerne ville dra å se en hockeykamp i nabobyen. Hurra! Så i dag er egentlig det planen, pluss at vi skal sitte benka foran Skal Vi Danse i kveld. Det er faktisk 4 nordmenn som skal spille den kampen, og da er det jo faktisk litt moro. 

I går trente jeg, jobba og jobba. Pluss at jeg så kampen til C! Jeg rakk ikke så mye annet, men det er veldig digg å være tilbake her. Det er på mange måter ikke så mye å forholde seg til her nede, og det liker jeg veldig godt. Det passer meg egentlig utmerket, haha. 

Nå skal jeg snart komme meg opp og spise litt sen frokost. Vi hørs!

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *