Spørsmål & svar

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Helloo!

Nå har jeg akkurat kommet inn etter å ha gått en tur i skogen med lillesøster. Hun hadde for en gang skyld ikke trening eller noen andre planer, så det var digg og få luftet hodet litt sammen med henne. I dag sov jeg litt lengre enn vanlig, trente, jobba litt og hadde en shoot med en fotograf. Jeg tenkte at det passer bra å svare på noen spørsmål som har kommet den siste uken! 

❀ Hvorfor dro du ikke i bursdagen til Andrea og Martine? Jeg så at du var invitert til arrangementet men at du ikke kom.

– Hva folk får med seg! (Til dere som ikke vet hvem det er snakk om så er det Andrea og Martine fra årets sesong av Paradise Hotel). For min del fristet det sykt lite med masse mennesker og fest nå. Kroppen og hodet er ikke helt der, og bare tanken på å dra hjem i mørket alene var grunn nok til å ikke dra. Andrea, som er grunnen til at jeg var invitert forsto det veldig godt.

❀ Hvordan syntes du Anne Brith fremstår i Bloggerne?

– FYFADER for en rå dame. Har så stor respekt for henne.

❀ Hadde du takket ja til å være med i Kjendis Farmen hvis du fikk mulighet?

– Absolutt! Jeg digger Farmen.

❀ Hvorfor er du av og til helt av på Instagram?

– Jeg poster ikke bilder på Instagram hvis jeg ikke har det topp og hvis jeg ikke føler at jeg kan gjenspeile bilde jeg publiserer. Det forklarer vel også hvorfor jeg har vært litt av den siste måneden.

❀ Hva er ditt beste tips til å lykkes med bloggen?

– Det er sikkert en del bloggere som er uenig med meg, men: For min del kunne jeg aldri forestilt meg at bloggen min skulle bli et levebrød. Altså, WHAT. Jeg visste jo egentlig ikke hva jeg drev med når jeg lagde bloggen. Det vet jeg fortsatt ikke, haha. Jeg tror man må begynne å blogge fordi man har en lidenskap og fordi man har et ønske om å dele. Jeg tror ikke intensjonen burde være og lykkes. Først og fremst skal det faktisk være gøy!

❀ Hvorfor liker du ikke Isabel Raad?

– Det er kanskje på tide og svare på dette? Jeg har INGEN grunn til å ikke like Isabel. Jeg har faktisk aldri møtt henne. Jeg har vært ekstremt uenig hvordan hun har brettet ut om sine operasjoner på bloggen (noe hun vet selv), men utover det kan jeg ikke si noe vondt om henne. Man kan da ikke gå rundt og ikke like folk uten å kjenne de? Eller? Jeg vet ikke, haha.

❀ Har du kontakt med noen av jentene i Sykt Perfekt?

– Dessverre har vi nesten ikke kontakt. Men, vi har skrevet et stort og viktig kapittel sammen, noe som gjør at vi har et spesielt bånd. Jeg blir alltid glad når jeg møter de og jeg følger med på hva alle gjør!

❀ Hva syntes du egentlig om Anna Rasmussen?

– Jeg kjenner ikke Anna privat, men jeg er oppegående nok til å skjønne at Anna trenger en pause og at hun trenger litt tid og rom. Jeg beundrer hva hun har fått til, og det kan ingen ta henne på!

❀ Hva heter kjæresten til Grunde?

– Det er IKKE mitt bord og ikke noe jeg kommer til å snakke om med mindre Grunde vil!

Hvorfor er det slutt med deg og Christian?

– Det er ikke slutt.

Det er utrolig hva som fyller seg opp i innboksen si! Nå har jeg hvert fall svart på noe av det som har kommet. Egentlig vil jeg bare sitte og blogge, for jeg skal snart sette meg ned med regnskap, og det er SÅ kjipt. Haha. Det er mest kjipt fordi jeg ikke kan det. Jaja, wish me luck!

Jeg håper dere har hatt en fin tirsdag, xx

// Marty



 

 
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *