Jeg tør ikke å sjekke kommentarene

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God mandag! Dagene og ukene går så fort, og jeg har allerede begynt å tenke frem mot jul. Jeg er IKKE klar for å begynne med julekjaset allerede. Det ser heldigvis ut som at vi skal ha noen deilige høstdager før den tid kommer. Nå sitter jeg og skal snart inn og fikse vippene mine hos @Neglhuset. Jeg reiser tilbake til Norrköping på torsdag, så da er det greit at det er på stell. Jeg skal også på litt greier både i ettermiddag, i morgen og onsdag så da er det digg å føle seg fresh! 

Jeg sov nesten ikke et eneste sekund i natt. Etter at jeg postet DETTE innlegget var det så mye adrenalin i kroppen at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det er ironisk hvordan jeg kan få adrenalin av å skrive, men sånn er det alltid når jeg legger hele hjertet og sjelen i det jeg skriver. Når ting interesserer meg og får meg litt forbanna er det liksom så greit å skrive og det går så fort, og med en gang det er publisert og reaksjonene begynner å komme vil jeg aller helst gå gjennom bakken. Det er så skummelt å være så ærlig, rett på sak og legge så mye følelser i en sak! Jeg både ser og skjønner at det er enormt mange delte meninger om det var rasistisk eller ei, så jeg tørr faktisk ikke å sjekke mitt eget private kommentarfelt på Facebook en gang. Jeg må nok la det synke litt inn før jeg gjør det hvert fall. 

Tenk å føle seg så naken etter å ha ment noe a. Herregud. 

Etter at jeg har fått orden på vippene mine skal jeg tilbake til Nesodden der jeg har et møte på helsestasjonen med samme helsesøster som jeg hadde på barneskolen. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva agendaen er, men jeg tror hvert fall at det blir både spennende og interessant. 

Vi hørs. 

// Marty

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg tør ikke å sjekke kommentarene

  1. Syntes det er veldig positivt at du uttaler deg og bruker plattformen din til å dele slike meninger som gir utslag i diskusjon. Mange vil lære av det

  2. Ja det var nok mange som skrev at de er uenig med deg angående Dove innlegget. Det går direkte mot sin hensikt å kalle absolutt alt for rasisme, og det undergraver og stjeler spotlight fra faktisk tilfeller av rasisme. Reklamen var en mørkhudet dame som tok av seg skjorten, og plutselig sto det en hver dame der, så tok hun av seg skjorten og en Asiatisk kvinne dukket opp. Å kalle det rasisme er å dra det alt for langt, og det gjør alt annet enn å hjelpe kampen mot rasisme.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *