Hæ, nakenbader du?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå har jeg akkurat kommet inn etter en fantastisk høstdag. Denne dagen trengte jeg! Sol, frisk luft og familien. Blir det egentlig bedre? I dag har jeg faktisk hatt en sånn dag som jeg kan sitte og drømme om på hektiske, tunge og grå dager. Jeg er oppvokst med frisk luft, turer i skogen og bål, så når både jeg og resten av familien hadde en ledig søndag var det nærmest en selvfølge for meg og lillesøster å komme oss ut på tur! 

Her i huset er det bading året rundt. Vi konkurrerer også om alt, så alle veddemål ender som regel opp i sjøen på ett eller annet vis. Hvis en drar opp ideen om å bade, så er det alltid en konkurranse om å komme seg uti først, uansett hva gradestokken viser. Dumt? Barnslig? Ja, mye mulig. Men, vi har det også sinnsykt moro! Som dere ser vant jeg konkurransen idag… Vi gikk ned en fin tur langs vannet og fant oss en liten og lun bugt der vi slo oss ned. Pappa fikk stå med ryggen til mens mamma og lillesøs lo seg ihjel. Det blir ikke mer moro enn man lager sjæl si! 

Nå skal vi snart spise middag før jeg tenkte å få med meg Farmen. Jeg vet egentlig ikke hva jeg syntes om årets sesong enda, men god underholdning er det hvert fall. 

Tommel opp for den beste (og mest nødvendige) dagen på veldig lenge.
 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Hæ, nakenbader du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *