Jeg feller noen tårer

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå har jeg akkurat gjort meg ferdig på badet. Jeg skal snart ture innover til Oslo meg gjengen min (aka familien). Vi skal spise litt i byen før vi skal se Grundis på Skal Vi Danse i kveld. Jeg gleder meg SÅ masse! Jeg tror kveldens dans blir sterk, kul og rå. Grunde forteller en sterk historie, og når jeg skjønte at han skulle snakke om både det ene og det andre så felte jeg faktisk noen tårer. Herregud, jeg har blitt så emosjonell den siste tiden. Jeg griner til og med av The Voice. HVEM GJØR DET? Jaja. 

I dag har jeg egentlig gjort minimalt. Hvert fall frem til nå! Jeg våknet i ti-tiden, men brukte en stund på å krangle med Telenor på telefonen. Eller, de gjorde vel sitt beste. Nettverket på telefonen min ville plutselig ikke fungere, og for meg var det katastrofe. Haha. Det var noen feilkoder og surr, men det ordnet seg heldigvis! Etter litt klabb og babb med nettet mitt jobbet jeg litt. 

Jeg tenkte jeg skulle dele noen bilder fra telefonen min fra de siste dagene, så here you go!

Følger du meg på Snapchat? Jeg heter MARTINEHALVS, legg meg gjerne til!

Nå skal jeg kle på meg og komme meg av gårde:):) Jeg har lommetørkle i veska og er klar for en digg lørdag. 

NYT lørdagen. Klem fra meg ♥

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Jeg feller noen tårer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *