Jeg blir så inspirert

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Solen skinner, det er fredag og jeg føler meg fin. Er det egentlig lov å si at jeg føler meg fin? Hmm. Egentlig spiller det ingen rolle, for jeg gjør det uansett. Akkurat nå er jeg på vei fra kontoret hos Nettavisen. Jeg har hengt der med Anne-Brith i dag, og det er alltid inspirerende og lærerikt. De som følger enten hun eller meg har antakeligvis fått med seg at vi har møttes en del den siste tiden! Vi samarbeider rett og slett veldig godt, og hun har så mye kunnskap. Det er så godt å treffe mennesker som kan gi meg litt innputt og ikke minst lære meg noe. 


Throwback til Barcelona

Når jeg er i Sverige blir det ofte litt lengre morgninger, mye jobbing ved kjøkkenbordet og litt humpete dager. Det er helt fantastisk, for jeg slapper av på en helt annen måte når jeg er der. Samtidig er det veldig godt og ha litt struktur på livet mitt når jeg er hjemme i Oslo. Jeg tror faktisk jeg hadde flydd på veggen hvis jeg kun skulle gått hjemme og kun hatt kjøkkenbordet som kontor. Jeg tror jeg er ganske flink til å ha hjemmekontor, og jeg tror det handler om at man faktisk må stålsette seg litt. Men til tross for at jeg tror at jeg er ganske strukturert, så er det veldig lett å henge opp en klesvask, lage ekstra god lunsj og surre. Spesielt når C ofte er hjemme på dagtid! 

Nå er planen å spise litt med Grunde på Aker Brygge før jeg skal hjemme for og henge med familien hjemme. Lillesøster og pappa kommer hjem fra Barcelona idag, og jeg er så misunnelig på dem! Hvor digg hadde det ikke vært med en tur til selveste Barcelona nå? Strender, sol og varme. Aaaah. Jaja, det er heldigvis ikke så verst her hjemme heller. 

Jeg håper dere har en helt fantastisk fredag!

xx

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *