Kjære Ikea…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Gjesteinnlegg fra Christian

Kjære Ikea. Dama mi har klikka! I dag har vi gått i timesvis rundt hos dere, og hun føler seg litt vel hjemme… HVORFOR må dere har så interessante og levende utstillinger? Hun skal jo ha absolutt alt, og alt må testes… 

HVA gjør jeg?

Først startet hun med å dusje hos dere. Den var hun ekstremt fornøyd med, til tross for at hun ikke helt likte dusjforhenget. 

Deretter inviterte hun meg med…

Hun var også nødt til å teste et av toalettene deres… Hun syntes forresten at badet hadde en fin størrelse, så det er skrevet opp på ønskelista. 

Hun likte kontorene deres veldig godt og benyttet muligheten til å svare på noen mail…

Hun har også begynt å forberede middagen, og hun har funnet ut at dette ikke var drømmekjøkkenet allikevel. (Beklager at hun ikke tok av seg skoa når hun var på kjøkkenet)

Og nå har hun funnet seg så godt til rette i senga at hun nekter å dra hjem. 

HVA GJØR JEG? 

Jeg har nemlig veldig lyst til å rekke en kamp på TV som begynner snart, og jeg er møkklei for lengst. 

Hvis du er mann og har opplevd at dama blir til et IKEA-monster tar jeg gledelig i mot tips.

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Kjære Ikea…

  1. Morsomt innlegg! Men… satte du deg ned på toalettet på ordentlig? Det er ikke sæ hygenisk, vel? 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *