For en BLÅ (grå) mandag. Eller, den har egentlig vært ganske så ålreit. Det eneste er at formen ikke har spilt på lag og at jeg har subba rundt i joggebuksa i hele dag. Æsj, jaja. Jeg får så dårlig samvittighet når jeg subber rundt i joggebuksa og legger meg for å sove midt på dagen, men det er vel lov når man er litt slækk. Jeg vet egentlig ikke helt hva det er, men jeg har vondt i hodet og hele kroppen verker. Jeg håper hvert fall at det blir bedre til i morgen! Jeg har ikke lyst til å være sengeliggende nå, så jeg krysser fingrene for at det ikke er noe som har tenkt til å sitte i lenge. 

Mamma er på besøk, og til tross for litt dårlig form kom vi oss ut på en tur i dag morges. Jeg hadde egentlig gledet meg sikkelig til boksing i kveld, men jeg måtte kaste inn håndklet. De treningene er så harde at jeg ikke hadde fått noen ting ut av å være der i dag. Men, sånn er det vel av og til!

Uansett. Jeg tenkte jeg skulle oppsummere september litt. Det har jo skjedd mer enn mye den siste måneden, og det kjennes godt å ha ønsket en ny måned velkommen!

☛ Septembers nedtur: Det er uten tvil at jeg ble overfalt. Det var en sikkelig nedtur både fysisk og psykisk. Det ble lagd flere dype sår den kvelden enn jeg tror jeg har skjønt. Jeg håper det slipper tak snart. 

☛ Septembers opptur: At jeg har fått enormt mye kjærlighet både fra kjente og fra ukjente. Det har betydd ENORMT mye! 

☛ Septembers antrekk: Jeg har vært dårlig til å ta bilder i september, og mye av grunnen har vært at jeg ikke har vært så bildevennlig med tanke på fjeset mitt. Det har heller ikke vært så viktig for kroppen og hodet, men jeg håper det blir bedre nå i oktober!

☛ Septembers morsomste opplevelse: Hmmm… Det var veldig gøy å se Grunde live på Skal Vi Danse! Jeg hadde hjertet i halsen når han var en av de med færrest stemmer forrige lørdag…

☛ Septembers flaueste: Det skjedde forrige uke når jeg hadde vært ute og spist middag. Jeg var på vei til bilen på kvelden en gang, og jeg gikk rett på rumpa midt på fortauet. Jeg trodde jeg skulle gå gjennom bakken, for jeg var så flau! Ja, det hadde vært en lang dag, jeg gikk med høye heler og hodet var ikke på, men å tryne på gata? Nei og nei. Heldigvis gikk det helt fint og det var veldig godt at noen kom bort når det skjedde. Herregud. JAJA! 

☛ Septembers beste serie: ENDELIG er Farmen tilbake, haha. Det er så lættis! Men hvis jeg skal være seriøs så er vel kanskje “Jævla Homo” septembers mest givende serie. Jeg har ikke fått sett alt enda, men gleder meg til jeg får gjort det. 

☛ Septembers tanke: At det er enormt viktig å stå opp for seg selv. Det er så viktig å si ifra om rett og galt, og ikke minst å tørre og ha tro på det man vil! Jeg har også lært at det faktisk er litt viktig å være tøff denne måneden. 

Nå håper jeg formen blir litt bedre og at oktober blir en AMAZING måned.

xx

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *