Botox, Sophie Elise, økonomi, abort

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey partypeople. Her har dere svar på noen av ukens spørsmål!

✓ Har du tatt botox? Leste det på Jodel. 

– Jodel har ALLTID rett! Det visste du vel? Nei, jeg har ikke tatt botox, og det har jeg heller ingen planer om. Jeg skjønner faktisk ikke poenget med å ta botox i en alder av 19 år?!

✓ Så du hang med Sophie Elise her en dag. Hva syntes du om hun? Hva gjorde dere?

– Sophie Elise er en sikkelig spennende, interessant og bra dame! Vi spiste litt på Sudøst på Løkka og skravla. Det kleineste skjedde etter at vi hadde sagt hadet. Jeg gikk på gata på vei til bilen og klarte å gå på tryne. MIDT på gata og helt ut av det blå! Herregud så flau jeg var. Det gikk heldigvis bra, og det kom en dame bort å hjalp meg. Jeg tror hodet er litt slitent og at det kanskje er en måte å si ifra om at det er viktig å puste litt. Denne uken skal brukes på det! 

✓ Skal du reise med utenlands dette året?

– Jeg har hatt både litt ønsker og planer om å reise en uke på sydenferie. Jeg håper og tror at jeg skal en tur til Østerrike i løpet av året, men vi får se. Jeg har også lyst til å besøke en venninne i Tsjekkia, men det tror jeg først blir på nyåret.

✓ Hva syntes du om at noen av gutta fra Paradise Hotel har kjøpt kampfisker og poster masse videoer om det?

– Det syntes jeg HELT forkastelig. Snakk om dyremishandling a! Jeg tror faktisk ikke de skjønner hva de driver med selv.

✓ Hva syntes du om Sofie Nilsen? 

– Jeg snakker litt med Sofie om dagen, og var i et møte med hun her om dagen. Jeg kjenner hun ikke godt, men syntes hun er veldig ålreit 🙂 

✓ Lever du av bloggen?

– Ja! Er så stolt. 

✓ Har du noen gang vurdert å slutte med blogging?

– Altfor ofte. Neida… Men, jeg har tenkt tanken at jeg ikke fikser det. Når jeg fikk en drapstrussel på grunn av bloggen må jeg ærlig innrømme at jeg tenkte at det ikke var verdt det. Men jeg har rett og slett forelsket meg i det å ha muligheten til å blogge, og ELSKER det jeg driver med. 

✓ Har du lest boka til Anna Rasmussen? Hvis ikke, skal du gjøre det?

– Nei, det har jeg ikke gjort. Da hadde jeg lest superfort i og med at den kom på fredag. Jeg tror faktisk at jeg blir nødt til å lese den! 

✓ Har du vurdert å skrive bok selv?

– Yes. 

✓ Hvor kjøper du klærne dine?

– Jeg kjøper klærne mine der jeg finner noe fint! Jeg har selvfølgelig butikker jeg liker bedre enn andre, men det er så mye variert og rart i klesskapet mitt at dere ikke aner. Jeg elsker å blande gjenbruk med noe nytt og fresht! Merker er på ingen måte viktig for meg, selv om det er stas med noe trendy og kult av og til. 

✓ Har du noen søsken? 

– Jepp. Jeg har en lillesøster som heter Pernille og en storebror som heter Trond Marius! Pørni er 14 og TM er 22 🙂 

✓ Har du noen dyr?

– Ikke her jeg bor i Sverige. C har veldig lyst på hund, men det er ikke aktuelt nå. Men, jeg har to katter hjemme hos mamma og pappa som heter Pondus og Beate. De er oppkalt etter to av karakterene i tegneserien Pondus (Ja, det var mitt påfunn, hehe…) 

✓ Skal du ta abort?

– Ehm, hehe. Nå er ikke jeg gravid, men tenkte fortsatt at det var greit å svare på dette spørsmålet. Jeg skal være helt ærlig og si at jeg ikke ANER hva jeg hadde gjort hvis jeg ble gravid på nåværende tidspunkt. Det tror jeg egentlig at man ikke klarer å sette seg inni før det faktisk skjer. Jeg håper jeg slipper å ta stilling til det spørsmålet før jeg er klar til å få barn. 

✓ Har du kontakt med noen fra videregående?

– Veldig få dessverre. Men noen! 

Nå tenkte jeg at jeg skulle ta en powernap, før vi skal ut og feire Elin som fyller 22 år idag! Vi skal på en restaurant som ligger midt i sentrum her i Norrköping. Den heter Pinchos og de har SÅÅÅÅ mye digg mat. Ah, gleder meg sykt. 

xxx

// Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Botox, Sophie Elise, økonomi, abort

  1. Kunne du skrevet et innlegg med dine beste tips på hvordan man kan opprettholde en blogg? Fortelle litt om hvordan du skaffer ideer og inspirasjon.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *