Grunde, prevensjon, bloggerne, Anna Rasmussen, DNA-prøve, abort +

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei finekulegodeogspennende mennesker. Det er lenge siden jeg har svart på spørsmål her inne på bloggen, og nå den siste tiden har det kommet ekstremt mange. Jeg tenkte derfor jeg skulle forsøke å svare på noen av de! 

✗ Hvor bor du egentlig nå?

Jeg bor i Norrköping, men er ekstremt mye hjemme i Oslo. Egentlig litt for mye. Alt av møter, jobb og annet styr foregår i Oslo, noe som betyr at det er myemye pendling. 

✗ Hvordan bil kjører du?

En audi 🙂 

✗ Har politiet kommet noe videre i etterforskningen i forbindelse med overfallet ditt?

Det nyeste nå er at vi venter på svar på noen DNA-prøver. Utover det er det vel bare å vente, noe som er sikkelig slitsomt. 

✗ Er du ikke venn med Grunde lenger?

Jojojojojo. Grunde er min bestevenn. Det er noe av det som suger mest med å ikke bo så nærme han lenger. MEN, sånn er det. What’s meant to be will always find its way. Guri, så klisje. 

✗ Ser du på bloggerne, og hvem av profilene liker du best?

Ja, jeg føler nesten at jeg må, haha. Alle gir så sinnsykt av seg selv, og flere av de er jo vennene mine, så det blir litt rart å utnevne en favoritt, haha. 

✗ Hva syntes du om at Anna Rasmussen har sluttet å blogge?

Jeg er HELT sikker på at Anna kommer tilbake. Den dama er for rå i bloggverden til å gi seg. Altså… Jeg tror neppe at hun ikke har en plan med alt hun gjør, samtidig som jeg tror kanskje det er fint for hun å ha en pause akkurat nå. 

✗ Hvor mye penger bruker du i måneden?

Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg ikke helt oversikt akkurat nå. Etter at jeg flyttet har ting flytt litt, og jeg har aldri helt rukket å komme inn i de gode rutinene. 

✗ Har du tatt abort? Flere som snakker om det.

Nei, jeg har aldri vært gravid. 

✗ Har du et management? 

Ja, det har jeg! 

✗ Kan du fortelle litt om hvordan det har vært å flytte til en helt ny by, i et nytt land?

Så klart! For min del har det gått over all forventing. Jeg tror mye handler om innstilling og at man faktisk er nødt til å by litt på seg selv. Jeg har vært veldig heldig som har kommet inn i et godt miljø veldig fort. Det har vært super spennende, men jeg har reist så mye frem og tilbake. Jeg føler derfor at jeg ikke helt har slått med til ro der enda. Sverige er jo kanskje ikke så veldig eksklusivt, men jeg merker fortsatt forskjeller fra Norge. Faktisk flere enn jeg hadde trodd! Hvis du vurderer å gjøre det har jeg bare en ting å si… DO IT. 

✗ Hvem heier du på i Skal Vi danse?

GRUNDE SÅ KLART. 

✗ Hva er greia med deg og Lasselom? Ser flere diskuterer det forskjellige steder.

Lasse er en sjukt bra fyr og jeg digger å være med han:)

✗ Har du fått noen varige skader etter overfallet?

Nei, heldigvis ikke. Jeg får nok to arr i ansiktet, men legene trodde først at jeg hadde knekt kinnbenet, så jeg er evig takknemlig for at det gikk så bra det gjorde. Heldigvis. 

✗ Hvordan prevensjon går du på? Jeg sliter sånn med å finne en som passer meg. Føler det er så mye rart, og jeg er livredd for at det ikke funker ordentlig.

Jeg bruker p-stav! Det er det jeg har vært mest fornøyd med selv, og det som har fungert best for meg 🙂 Ta en prat med legen din eller en helsesøster, så kan dere helt sikkert finne ut av det. Det er viktig å finne noe man selv er komfortabel med. De kan også svare deg på alle spørsmålene du måtte ha! Lykke til :):)

✗ Har du sett svenske Paradise Hotel? Hva syntes du i så fall om Pierre der?

Jeg har faktisk bare sett første episode, og det var Paradise i god ånd. Jeg har ikke noe forhold til Pierre, men han passer utmerket der inne. Jeg vet ikke om han fortsatt er med en gang (?)

______________________________________

Nå sitter jeg i bilen på vei hjem fra Norrköping, og har sikkelig søndagsfølelse. Jeg tror det er fordi jeg som regel pleier å reise hjem til Oslo på søndager. Akkurat nå skal jeg innrømme at det fristet mest å bli igjen der nede, men har man plikter som kaller, så har man det. Uansett, jeg håper dere nyter lørdaan.

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *