Jeg er nominert!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


Photo: Annie Hyrefeldt

På FNs jentedag 11. oktober skal Plan Norge dele ut Jenteprisen. Dette er en pris for å hedre folk som gjør en ekstra innsats for jenters rettigheter. Og vet dere hva? Til tross for omstendighetene er jeg SIKKELIG stolt i dag. Eller, jeg har faktisk vært det en uke. I morgen. For seks dager siden ble jeg nemlig nominert til akkurat denne prisen! Hvor stort og hyggelig er ikke det?

Jeg er både ydmyk og stolt over å bli nominert. Hver gang jeg skriver og formidler har jeg som mål å treffe noen. Det spiller ingen rolle om det er én eller 400.000, for så lenge én person føler at det jeg gjør gir noe, så er målet mitt nådd. Forhåpentligvis er det en av disse som følte at jeg fortjente det, og det er en stor ære. 

Bakgrunnen for nominasjonen er:

«Hun bidrar til økt åpenhet, økt fokus på psykisk helse og tar opp så mange gode og viktige temaer. Hun har blitt et forbilde for mange og tar opp temaer som mange anser som tabu. Hun er ærlig, sårbar og ekte. Er så godt at Norge og blogg-Norge har en som henne.»

Jeg er så rørt og takknemlig. Det er en rekke andre fantastiske damer som også er nominert, så jeg har overhode ingen forventinger om å stikke av med noen pris. Hvis jeg skal være helt ærlig så spiller det egentlig ingen stor rolle heller, for det viktigste er at det finnes kule, kloke og viktigere damer som tar opp gode og nødvendige temaer! 

Det motiverer meg, og gjør det litt lettere å komme ut av søla. 

Tusen takk!

// Marty

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg er nominert!

  1. Gratulerer så mye! Det er så fortjent! Bloggen din er interessant og du er modig som fronter mange viktige temaer.
    Du er et veldig godt forbilde for unge jenter 😍

  2. Gratulerer så mye med nominasjon 😊 Har virkelig sansen for bloggen din, du skriver mye bra. Jeg heier på deg, Martine❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *