Gi meg en jeans a

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey rockebåller. Jeg håper dere har det fint! Akkurat nå sitter jeg og jobber litt. Jeg kom akkurat hjem etter å ha vært i en butikk her nede i Norrköping, og jeg kjøpte faderrullan meg en jeans. For noen er nok det ikke er stor nyhet, men jeg sliter så sinnsykt med å fine jeans, så jeg er SIKKELIG glad. Det er nesten så gøy at jeg er nødt til å sove i den. Jeg vet ikke hva det er med meg og jeans, men jeg sliter oppriktig med å føle meg komfortabel i det. Jeg har jo relativt lange ben, så alle såkalte “fashionjeans” som jeg gjerne vil bruke sitter rett og slett ikke verken godt eller fint. Men nå har jeg jaggu funnet et sikkelig kult par, og jeg gleder meg allerede til å hoppe i de i morgen! 


Sist jeg brukte jeans. Neida, bare nesten. 

Men status akkurat nå er at C står på kjøkkenet og skal lage quesadilla, så det blir kanondigg. Jeg har fått dilla på The Voice, så jeg skal benke meg foran TVen så fort det begynner. Vi har jo begynt å se svenske Idol også, men The Voice går først. Men hey. Jeg hører at man blir mer rørt med alderen og når man får barn, men jeg er så lettrørt om dagen. Jeg har en venninne som sto på eksamen idag, så da begynte jeg jaggu å grine. Jeg griner av flinke folk på The Voice, jeg griner av søte barn på butikken og når folk er glade på nyhetene. La oss si det sånn, Når Grundis dansa under Skal Vi Danse på lørdag… Da grein jeg så mye at man skulle tro det hadde skjedd noe alvorlig. Herremin. 

Jaja, skittau. Jeg ville bare titte innom å si hei, for nå skal jeg lade opp til The Voice. Smud!

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Gi meg en jeans a

  1. Ååå, fine du!!! Godt å se at vi er fler som måtte ty til tårene da grunde danset om lørdag. He-rre-gud, så flink han var!!!
    Og som en siste liten hilsen; jeg har tenk på at jeg skal legge igjen en kommentar flere ganger, men aldri fått somlet meg til å faktisk gjøre det. Men altså, kjære vakre du!! FOR en rå jente du er, med ben i nesa og så tvers igjennom god pg omsorgsfull.
    Jeg har lest bloggen din en god stund, og etter samtlige innlegg sitter jeg igjen med en “fy faen, så fantastisk hun er” følelse når jeg har lest det du skriver. Du skriver på en unik måte, og jeg ønsker deg alt godt. Tusen takk for at du finnes her i bloggverden. Norge (og resten av verden) trenger mange flere som deg <3

  2. Godt å se at det ikke bare er jeg som gråter lett! Jeg gråt sånn at av film en gang at søsteren trodde jeg hadde blitt dumpa av kjæresten, haha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *