Nå er det lenge siden jeg har skrevet litt om meg sjææl. Jeg syntes jo alltid at det er bittelitt flaut, og sliter alltid med å skjønne at det er interessant. Men! Jeg digger jo å lese om andre, så jeg ser tegninga. Hvert fall, her har du noen fakta om meg (ikke bli skremt): 

✖ Jeg klarer ikke å ta én Ifa, Läkerol eller pastill av noe slag. Hvis jeg først tar en, spiser jeg hele pakka.

✖ Jeg lader mobilen min ca. 4 ganger om dagen. Uff, det er håpløst. Men batteriet er så dårlig og jeg burde byttet det. Hvis jeg sitter og jobber aktivt i to timer, og bruker telefonen er den tom. 

✖ Jeg blir stressa når jeg legger ut bilde på Instagram. 

Bluse: Zara (lenge siden) – Bukse: Lindex – Sko: Iconic

✖ Jeg for nærmest abstinenser hvis ikke jeg får min daglige smoothie. Den må bestå av jordbær, banan, multivitaminjuice, egg og naturell youghurt! Jeg kan hvis det er krise stikke og kjøpe en på en kafe eller liknende, og da blir det ofte noe annet tasty. 

✖ Det må være kaldt på soverommet for at jeg skal sove godt.

✖ Jeg liker ikke skalldyr eller reker.

✖ Jeg er svak for skjegg. 

✖ Jeg tenker litt på om jeg har lyst til å adoptere et barn i fremtiden. 

✖ Jeg klarer ikke å slappe av hjemme hvis det er rotete. Jeg må altså alltid re opp sengen før jeg legger meg og fikse sofaen før jeg setter meg ned.

✖ Hver gang jeg skal skrive meg eller med, så bytter jeg ofte om. Altså: Vil du være meg? Eller: Det var det samme som med! Det er helt rart, haha. 

✖ Jeg pusser alltid tennene før jeg spiser frokost.

✖ Jeg har tilnærmet meg en sikkelig dårlig uvane om at jeg må stå opp å tisse en gang før jeg sovner etter at jeg har lagt meg. 

✖ Jeg dobbeltsjekker alltid at ytterdøren er låst.

✖ Jeg digger peanøtter. 

 

xxx

// Marty 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Juicy!

  1. Haha, kjenner meg igjen på det med ytterdøra – sjekker alltid om den er låst før jeg legger meg når jeg er alene hjemme!
    Og et kaldt soverom er et must for å få sove!
    Har fulgt bloggen din litt sporadisk en stund, og mer fast den siste måneden. Jeg må si jeg er imponert over hvor reflektert og selvsikker du er i mange saker – jeg var absolutt ikke slik da jeg var 19!
    Hilsen Elin 34 år 🙂

  2. Kjenner meg sååå igjen med den Instagram greia! Har ikke lagt ut noe på 100 år siden jeg synes det er så tiltak og “skummelt”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *