Jeg klarte det!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Er det noe jeg har bestemt meg for så er det å utfordre meg selv. Jeg er veldig opptatt av å ha kontroll, ha full oversikt over det jeg gjør og holde meg i komfortsonen. I dag har jeg gjort alt annet, og gjort noe jeg har hatt lyst til å prøve lenge. Jeg har nemlig vært på boksing! Jeg er så stolt og så vanvittig fornøyd. Jeg har hatt lyst til å teste det lenge, ikke bare fordi jeg er ekstremt imponert og fascinert over utøverne, men også fordi jeg har vært helt sikker på at jeg kom til å like det. 

5 g r u n n e r  t i l  a t  d u  b u r d e   p r ø v e  b o k s i n g:

(den viktigste grunnen… Det er SIKKELIG kult)

1. Boksing gir deg mestring! 

✗ Boksing er en veldig intensiv, rask og effektiv treningsform! Jeg følte på en sikkelig mestring selv om det var første gang. 

2. Boksing er bra for hele kroppen!

✗ Boksing er en veldig gunstig treningsform. Det fungerer nærmest like bra som kondisjonstrening som det gjør som styrketrening, og det gir deg raskt resultater. Boksing utvikler også ferdighetene dine som smidighet, balanse og koordinasjon! 

3. Boksing forbedrer helsen din

✗ Boksing er en så variert treningsform at kroppen din på en måte aldri klarer å vende seg til treningen. Boksing utfordrer dermed kroppen din hver eneste gang og gjør at du kommer deg i bedre form! Det er fantastisk å få en så god gevinst ut av noe som er så gøy. 

4. Boksing er skadeforebyggende

✗ Hvis du driver med boksing utenfor bokseringen er det sjeldent at det skjer noen skader på trening. Man gjør nemlig sjeldent noen unaturlige bevegelser som skader eller belaster kroppen. 

5. Det beste av alt… Det er bra for stressa hoder som meg!

✗ Boksing gir deg et adrenalinkick og gir deg et rush av endorfiner som slipper opp spenninger. De som kan det sier faktisk at boksing gjør deg til en mer avslappet person! Det får deg også til å tenke på noe annet. 

Aka, jeg skal jaggu fortsette meg boksing. I kveld er jeg sikkelig stolt av meg selv og forbanna sliten! 

YES. 

// Marty

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg klarte det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *