Jeg har bestemt meg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå sitter jeg på toget, har digg musikk på ørene og har akkurat slukt en burrito. Livet er med andre ord ganske ålreit akkurat nå. Toget gikk for en times tid siden, så det er en del timer igjen før jeg er hjemme i Norrköping. For noen uker siden spurte jeg om dere syntes at jeg skulle gjøre Snapchatten min offentlig eller ikke, og alle svarte omtrent at de ville at jeg skulle det. Grunnen til at jeg sto over da er vel egentlig at jeg er redd for at jeg ikke skal få til å svare alle og at folk skal bli fornærmet. Jeg er alltid veldig nøye på å svare på mail og på direkte meldinger som kommer enten på Facebook eller Instagram, men jeg ser og skjønner at det kan være en fin greie å ha kontakt på snap! Jeg har derfor bestemt meg for å åpne den, og mest av alt fordi jeg gjerne vil ha kommunikasjon med de som vil. Det kan jo faktisk bli sikkelig hyggelig for min del! 

De siste dagene har jeg nærmest vært kronisk glad. Haha, det er nesten en litt fjern følelse så jeg nyter til det fulle og hele. Nå skal jeg jobbe litt, sove litt og surre litt. Håper dere nyter!

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg har bestemt meg

  1. Hei! Må bare kommentere Grunde sin opptreden i Skal vi danse ; synes han gjorde det veldig bra 🙂 men et spørsmål, bruker han linser eller e øynene hans så knallblå? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *