Når bloggere møtes

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

“Hvordan er hun? Du vet sånn i virkeligheten?”

God morgen fine, kule og digge mennesker. Jeg håper dere er klare for å få en sikkelig bra lørdag! Jeg reiser tilbake til Norrköping om noen timer og må ærlig innrømme at det ikke frister mest akkurat nå. Misforstå meg rett, jeg digger jo å være der nede! Men C er ikke hjemme når jeg kommer og det er veldig deilig å dra seg i senga her hjemme hos mamsen og papsen. Jeg kommer jo faktisk tilbake litt for snart, så sånn følelsesmessig er det null stress. Tog i timesvis, en rotete leilighet der nede og null middag er bare ikke det jeg skulle ønske sto på agendaen i dag. 

I går møtte jeg noen av de andre bloggerne til Nettavisen på huset der. Det er alltid hyggelig å catche opp litt, diskutere litt ideer og ikke minst hente inspirasjon. I går var vi Anne Brith, Stina, Andrea og meg. Ida var innom en kjapp tur, og resten av bloggerne var busy med litt bryllup, reising og andre ting. Det var første gang jeg møtte Stina, og jeg skal ærlig innrømme at hun overrasket meg veldig positivt! Grunde kom også oppom en tur og sa hei, og det var veldig hyggelig. Før møttes vi jo hver eneste dag, men nå som jeg har flytta blir det jo ganske så mye sjeldnere. Vi snakker jo heldigvis mye sammen, så det går jo helt fint. Skal Vi Danse starter forresten idag, og der er jo Grundis med så dere vet hva dere må gjøre!!! 

Uansett! Jeg tenkte mye på dette med førsteinntrykk etter møtet i går. For jeg har jo et bilde av de fleste bloggerne, og det er veldig få som jeg ikke liker når jeg først møter de. Det viser seg jo at de aller fleste folk er ganske ålreite når man snakker med de på tomannshånd. Jeg tenker kanskje spesielt på lesere og mennesker som følger livene til andre, som gjør seg opp en mening. Man gjør det egentlig på et veldig tynt grunnlag! Man tror at man kjenner mennesker gjennom skjermen, og når man først møter de så er de så mye mer enn den meningen man har gjort seg opp med. Hvis dere skjønner? Haha. Poenget mitt er vel egentlig at vi burde slutte å dømme folk før vi møter de, for folk er så mye mer enn utseende sitt og meningene sine basert på 400 ord… Yes, det var min litt morgenbønn. 

Nå skal jeg morre meg litt til (som C sier), før jeg må komme meg opp å få unna litt gjøremål før jeg reiser tilbake. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *