Hvorfor er jeg ikke der?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I DAG er en sikkelig god dag. Jeg er litt redd karmaen kommer og tar meg når jeg sier det, men ja. Jeg kom meg på trening (07.00 = snikskryt) idag morges, jeg har kontroll på ting som må gjøres, sola skinner og jeg føler meg fresh. Deilig, hæ? En av de andre jentene her nede er en sikkelig morgenfugl, så det er digg å ha noen og komme seg på trening sammen med, ikke det at jeg er en sikkelig morgenfugl… Det er hvert fall utrolig hvor mye det hjelper! Jeg har slitt med migrene helt siden forrige uke, og akkurat nå kjennes det også bedre ut, så jeg håper det forblir sånn. 

Nå sitter jeg nydusjet, forsøker å spise litt tørr havregryn, klikker hjem noen digge nyheter fra NA-KD og skal svare på noen mailer. Grunde skal ringe meg i tolv tiden og jeg gleder meg nesten som en liten unge, haha. Dagene hans er så hektiske for tiden, og hvis ikke han er busy, så er jeg busy. Denne uken har vi ikke fått snakket ordentlig sammen, så det er jaggu på tide med en liten statusoppdatering. 

 Det er flere som har lurt på hvorfor jeg ikke er i Oslo på Fashion Week denne uken, og om det er en spesiell grunn. Den enkle grunnen er rett og slett at jeg ikke hadde overskudd til å reise hjem denne uken, og at jeg trengte å lande litt her nede i Norrköping. Jeg har vært mer i Oslo enn her nede siden jeg flyttet, og det merkes. Jeg følger ivrig med på Instagram og livesendinger, og jeg skulle gjerne vært der. Samtidig finnes det faktisk viktigere ting, og kroppen er en av de tingene. 

Så vet dere hva jeg gjorde i går mens motefiffen var på visninger? Jeg nakenbada i et vann som ligger i skogen, hahaha.

Forresten. Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere en ting. For et par uker siden skulle jeg gjøre et samarbeid med en nettside som selger klær. Jeg bestilte noen sikkelig godbiter, og når det droppet ned i postkassen passet INGEN av delene, og alle plaggene skulle tilsvare en størrelse 42. Det var jo helt bak mål, så jeg sa rett og slett at jeg ikke kunne gjøre samarbeidet allikevel. Det rareste var at plaggene jeg hadde bestilt kun fantes i størrelse 34 i nettbutikken, og det er fint det, men jeg ønsker jo gjerne at det skal finnes i de fleste størrelser for at jeg skal anbefale det for dere! Hvis ikke blir det jo litt sånn: Denne er SJUKT fin, men bare hvis du er en størrelse 38. Nei, det gidder jeg ikke. 
 

Fikk dere med dere innlegget om Rakavan Jeevaharan i går? Hvis ikke, sjekk det ut og del hvis du vil. Jeg krysser alt jeg har for at alt er bra med han. 

xx
 

// Marty

5 kommentarer

5 thoughts on “Hvorfor er jeg ikke der?

  1. Kan det ha vært Ivyrevel? Jeg bestilte nemlig en kjole derfra i 42, selv om jeg vanligvis bruker 38-40, da det var den eneste størrelsen igjen… Bedre for stor enn for liten tenkte jeg! Vel, jeg får den såvidt på meg.. Gjør noe med selvtilliten når de skal krympe størrelsene så fryktelig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *