Akkurat nå sitter jeg ute på balkongen i shorts og t-skjorte. Når jeg våknet opp idag trodde jeg for alvor at sommeren var borte for i år, men sannelig så var den ikke så langt unna… Heldigvis!

Det føles ut som det skjedde litt for mye forrige uke, men jeg har forsøkt å oppsummere det best mulig: 

♥ Ukens måltid: Den forsinka fredagstacoen som jeg spiste på lørdag er definitivt forrige ukes beste måltid. Herregud, så digg det er med taco. Jeg tipset på snapchat (martinehalvs) om å varme maisen sammen med smør i en kjele. For min del utgjør det hele tacoen, og det er kanondigg. Jeg er jo en av de som spiser ketchup på taco, hehehehe…

♥ Ukens check: Det var digg å endelig få postet bilder av leiligheten her på blåggisen. Jeg har hatt lyst til det så mange ganger nå, men forrige uke var jeg jo nesten ikke hjemme, og tiden har bare flydd av gårde. 

♥ Ukens høydepunkt: Garantert Zuccarello All Star Game i Stavanger. Jeg hadde det SÅ sinnsykt moro. Jeg var der fra tirsdag til torsdag, og koste meg 24/7.

Hvor proff ser jeg ikke ut? hahaha

Så blid a gitt. 

Som den bloggeren jeg er tok jeg faktisk ikke et eneste bilde av hva jeg hadde på meg annet en svett treningstøy!

♥ Ukens nedtur: At kroppen begynte å skrike etter at det ble litt lite søvn, dårlig mat og fjas litt for mange dager på rad. Jeg er fullstendig klar over at det skjer når jeg tenker på alt annet enn å være fornuftig, men denne gangen så var det faktisk verdt det. 

♥ Ukens god følelse: Okei. 2 ting. For det første var jeg ikke SÅ dårlig på skøyter som jeg trodde… Ikke at jeg var god, hehe, men det kunne vært verre. Det andre er at jeg vasket og fikset alt som var nødvendig i leiligheten i går, og det var sikkelig digg å bli ferdig med. 

♥ Ukens humør: Jeg hadde en veldig fin uke forrige uke, til tross for en liten smell i helgen. Humøret var stort sett på topp, bortsett når laget mitt røk ut av fotballcupen på tirsdag….

♥ Ukens serie: Vi så ferdig siste episode av Kingdom…. Snufs. 

♥ Ukens sang: Jeg har jo en eller annen rar forkjærlighet for Liverpool, og på onsdagskvelden under veldedighetsmiddagen hørte jeg “You’ll never walk alone” live, og det var jaggu flott altså. 

♥ Ukens tanke: Det var rart å ikke forberede seg for skolestart forrige uke. Det er jo tross alt første gangen på veldig mange år jeg ikke har pakka sekken for et nytt skoleår. Det er veldig blandede følelser rundt det, men aller mest er det en god følelse. Det føles godt å styre selv, samtidig som det er ganske rart. Jeg skal jo ta noen eksamener i år også, så jeg gir jo ikke helt slipp på skolen! 

 

Nå skal jeg lage middag, surre litt og benke meg foran TV-en for å se en ny episode av Arne Dahl på TV 2 sumo. Hvis ikke du har sett det…. DO IT.

Jeg håper dere får en fin ny uke, og at dere som tar i mot nye mennesker på skole eller jobb tar godt vare på deg – Og snakker med de. 

xxx

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *