Leiligheten min!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Welcome h♥me! 
Ting begynner å falle på plass i den nye leiligheten, og vi begynner sakte men sikkert og trives. Leiligheten er stor, og vi elsker at vi har så stor plass. Samtidig så er den ganske gammel, og bærer preg av å være ganske slitt. Vi har diskutert frem og tilbake om vi skal male over, gjøre noe med gulvene eller kjøkkenet, men kommer frem til at det ikke er vits i og med at vi aldri vet hvor lenge vi skal være på et sted av gangen. Plutselig må vi kaste oss rundt og flytte, så jeg ser egentlig ikke noe poeng i å bruke verken tid, penger eller ressurser på å pusse opp. Vi har hvert fall forsøkt å gjøre vårt beste ut av situasjonen og leiligheten vi har fått utdelt! 

 

STUA

– er kanskje favorittrommet mitt. Den er stor, koselig, lun og lys. 

 

Gjesterommet

– Blir nesten som “gutterommet” til C. Her inne har han klærne sine, jeg har et skrivebord og det er PERFEKT når vi får gjester. 

 

Soverommet

– Er lyst, stort og luftig. Hele atmosfæren i soverommet er god, og jeg digger at leiligheten ligger øverst i blokka. 

 

Kjøkkenet

– Er muligens det eldste rommet i leiligheten. Samtidig har det sin sjarm, det duger helt utmerket. Spisebordet sto her når vi flyttet inn og vi bestemte at det ikke er nødvendig å kjøpe noe nytt så lenge det fungerer. 

_______________________________________

Jeg tror vi kommer til og stortrives i denne leiligheten, og det er perfekt at flere av de andre på laget til C bor rett rundt hjørnet. Vi tuller litt med at det nærmest er som å bo i et kollektiv, for det skjer noe hele tiden. Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke vi kunne vært stort mye heldigere!

xxx

 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Leiligheten min!

  1. Fint dere har det! 🙂
    Jeg lurer på om du er vegetarianer og hva du tenker det ? Er det noe du kunne tenke deg å bli eller er du en av dem som enda går rundt og tror at vi trenger kjøtt for å få i oss alt vi trenger?
    Jeg liker bloggen din veldig godt og er fast leser 🙂 ha en fin dag Martins, og takk for at du har så mange gode hjertesaker som du tar opp. Bloggnorge trenger deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *