Når kroppen sier ifra

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

TODAY´s shoots


 

Nå ligger jeg i sengen og har ei litta kollaps. C og jeg skal endelig ha en kveld sammen, der vi skal lage middag og se på film. Det har egentlig skjedd noe hver dag siden vi kom ned til Sverige enten i form av at vi har hatt besøk eller at det har vært noen andre planer. Jeg kjente faktisk at jeg gledet meg litt til høsten når jeg skulle kle på meg for en tur til byen i dag. Jeg har så mange fine strikkegensere som jeg nesten ikke kan vente med å begynne å bruke igjen! Høsten er egentlig generelt digg, samtidig så er jeg jo ikke så begeistret for vinteren og i og med at høsten betyr et steg nærmere vinteren er det litt kjipt. Men, jeg håper det blir en fin, lang og behagelig høst før vinteren melder sin ankomst. Jeg elsker når naturen byr på haugevis av forskjellige farger, når kinnene blir røde og når du hører at det knitrer i bladene som ligger på bakken. Ahhh… Jeg har jo snakket litt om at jeg kanskje har hatt lyst til å dra en tur til varmere strøk i løpet av høsten, men akkurat nå ser jeg faktisk ikke hvordan jeg skal få plass til det. Jeg tror denne høsten kommer til å fly av gårde! 

Men, over til idag:
I dag sov jeg lenge, og jeg tror nok jeg kunne sovet enda lenger enn jeg gjorde også. Denne uken har det vært minimalt med søvn, og jeg kjenner allerede at kroppen sier ifra om at den behøver rutiner igjen. Det er faktisk en av grunnene til at jeg sto over russetiden! Det ble to sikkelig lange, innholdsrike og kule dager i Stavanger tirsdag og onsdag, men det satte sinne spor, hehe. Jeg hadde jo prestert å takke ja til en kveld med hockeyjentene her nede også i går, og det hadde jeg ikke hjerte til å avlyse… Men, det var ordentlig hyggelig, og man kan faktisk ikke klage på at man får være med å henge! Men med andre ord: I morgen skal det soves, haha. 


Sara, Clara & Annalisa

Det skjedde noe jeg faktisk aldri hadde trodd jeg skulle oppleve idag, og jeg har egentlig lyst til å fortelle om det. Jeg tror bare at jeg kanskje må tenke litt på det og la det synke litt først. 

Nå skal jeg mekke taco og sove, kos dere!

// Marty

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Når kroppen sier ifra

  1. Kjære Martine. I det siste har du vært så ekstremt god, til å skrive og sette ord på ting som jeg kjenner meg igjen i. Innleggene dine har vært fantastiske, helt seriøst er det ingen som får meg til å ha det så fint etter å ha vært innom en blogg som deg.
    Håper alt er bra med deg, og C. Nyt de siste ukene av sommeren <3
    Rikke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *