Annonse

Hey rockebåålllsss. Jeg håper fredagen deres er fin! Som dere vet setter jeg fast på vipper, og er STORFORNØYD. Det er lenge siden jeg har fortalt dere om det, og sist jeg skrev om det var det noen som lurte på hvordan det slet på mine naturlige vipper. Jeg setter fortsatt på vipper hos @Neglhuset og forrige uke, når jeg var og fylte på vipper kjøpte jeg med meg et serum som skal styrke mine naturlige vipper fordi de vokser ut i et veldig ujevnt tempo. Akkurat hva som var grunnen til at jeg behøver å begynne med et vippeserum er jeg ikke helt sikker på, men det var for at mine naturlige vipper skulle ha det litt bedre. Jeg har satt på vipper i mange år, og jeg har hatt periode der jeg nesten ikke har hatt naturlige vipper fordi vippeextensionet har slitt såpass på mine naturlige. Men nå både merker jeg og ser jeg at de har det bedre enn på lenge, til tross for at jeg fortsatt setter på vipper. 

@Neglhuset er veldig dyktige, og jeg liker de ansette veldig godt. Nå har jeg utført flere behandlinger der, og vært hos fire forskjellige terapauter – Og alle er veldige dyktige. 

Mellom 21-23 august har de en kampanje som gjør at alle behandlinger som går på permanent makeup koster 2100,- uansett førpris! 

Dette betyr blant annet microblading på bryn! Du kan klikke deg inn HER for å lese mer eller for å bestille time. 

MICROBLADING:

Goood fredag videre <3

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Feeling fresh

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *