Nå skjer det!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


Foto: Marius Aune

HVEM hadde trodd at jeg noen gang skulle spille ishockey? Altså, vi snakker ikke litt leken hockey på løkka, men på en ordentlig stadion, med sjukt mye publikum, forbilder, musikk, susp og ikke minst – Live på TV. Jeg må innrømme at jeg har en litt indre panikk akkurat nå, og jeg vil egentlig aller helst bli værende under dyna. Men! Disse nervene er for en god sak. Inntektene rundt arrangementet går nemlig til Right To Play! 

Sendinga til kampen starter 16.50 på TV 2 Sportskanalen, og jeg håper (ikke) du vil se på! 

PS: Jeg må forresten bare be venner og familie om unnskyldning for drakta på bildet. Også burde dere gi meg en unnskyldning for at dere ikke har lært meg å gå på skøyter. 

God kamp!

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *