From last time
I N 
STVG

 

Hey finisær og god morgen. Først, ei litta funfact: Jeg har aldri skrevet ett innlegg så tidlig før. Altså, jeg er SÅ sinnsykt trøtt. Men, sånn er´e, jeg ville uansett stikke innom å oppdatere med hva som skjer akkurat nå.
Akkurat nå er jeg nemlig på vei til Gardermoen. Neste stopp er Stavanger og Zuccarello All Star Game! Jeg er så spent og jeg gleder meg masse. Jeg gleder meg til å møte masse kule mennesker, spille fotball (idag), spise digg mat, treffe Ingrid og Dorthea som bor i Stavanger og til å spille hockey på onsdag. Kampen på onsdag går forresten direkte på TV 2 Sportskanalen 16.50, så tune inn og få med den bambi på glattisen. 

Håper dere får en amazing dag.

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *