Nå sitter jeg nede i Norrköping igjen. Det er så mange blandede følelser i kroppen akkurat nå, og jeg vet ikke om jeg trenger en løpetur eller å sove en time. Jeg reiste ned hit i går kveld, etter litt ærender og en date med Jakob. C var ikke hjemme siden han hadde sine første kamp i går, så det var faktisk første kvelden jeg hadde helt alene her hjemme. Jeg burde sikkert satt på en serie, tent stearinlys eller lagt med i badekaret (JAAA, vi har badekar) – Men jeg vasket like så godt hele leiligheten, og jeg var hjemme 23. Uff, jeg er så rar på sånne ting. Jeg gjorde det kun for å ha noe å gjøre og fordi jeg tenkte at jeg da kom til å slippe det i dag, haha. 

Denne uken har vært en følelsesmessig karusell. Jeg føler at bloggen har vært håpløs, at følelsene mine har vært kaos og at jeg har hatt sinnsykt lite kontroll. Det er jo nesten ironisk hvor stor kontrast det er fra forrige uke. Mye henger nok sammen med begravelsen til min kjære bestemor, så det blir nok bedre snart! 

I kveld tenkte C og jeg å bare være hjemme, spise en god middag og se litt på serier. Vi har lagt vår elsk på serien KINGDOM, som ligger på Tv 2 Sumo. Vi er på den siste sesongen nå, og har bare et fåtalls episoder igjen. Den anbefales virkelig!

 Nå tenkte jeg å komme meg ut døren for å lufte kroppen litt. Det har vært dårlig med det de siste dagene, så det tror jeg kommer til å gjøre godt! Jeg forsøker å bli litt kjent i nærområdet her nede, og har allerede funnet en sikkelig fin turløype. Det skal visst være haugevis av fine steder og naturområder her, og det er jo bare en måte å finne det på!

Norrköpingout. 

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *