Myk hud med Face Gel fra May Beauty

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Annonse

Etter at jeg flyttet til Sverige bestemte jeg meg for å bli flinkere til å sette av tid til ting jeg liker. Jeg har bestemt meg for at jeg skal forsøke å sette av én time hver eneste dag til noe som gjør meg godt! Denne uken har jeg faktisk klart det hver eneste dag, i form av at jeg faktisk har kommet meg på trening. Men i og med at det er søndag i dag, er det vel ikke noe annet som passer bedre enn litt hudpleie? 

Jeg har tidligere testet produktene til May Beauty, og har nå testet The Incredible Face Gel. For noen år siden hadde jeg er periode der jeg var dårlig til å ta av sminken, og jeg fikk virkelig kjenne på hvor viktig det er å sette av tid til å rense, fukte og ta vare på huden! Noe av det som er fint med denne er at det ikke finnes tidkrevende og at du merker resultater med en eneste gang. 

H v a  e r  d e t?

The Incredible Face Gel er en gelé du påfører ansiktet som tar bort døde hudceller og hudormer fra huden. Den er enkel å bruke og kan tas med overalt! 

H v o r d a n  v i r k e r  d e t?

– Bruk fingrene til å påføre produktet. Smør det lett rundt i fjeset. (Noe av det som er fint med denne er at man ikke trenger å skrubbe hardt for å oppnå et godt resultat) 

– Man masserer lett bort døde hudceller og hudormer fra huden

– Man ser bokstavelig talt hvordan huden blir fri for smuss, kun etter noen få sekunder

– Vask det av med en klut eller i dusjen. 

– Resultatet er en jevnere og renere hud – Og et resultat med en eneste gang. 

Det er ikke så mye som skal til for at man skal føle seg litt freshere! 

V i l  d u  o g s å  p r ø v e?

Hvis du også vil prøve har jeg fått lov til å gi dere rabatt på 30 % i en begrenset periode.
Bruk koden martinefacegel eller kjøp ved å trykke HER

Søndagtimen er nå check! YES.

 

// Marty

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Myk hud med Face Gel fra May Beauty

  1. Likte bloggen din bedre før alle disse annonsene, det lyser gjennom at det ikke er helt deg eller dine meninger

  2. J: Hey J 🙂 Jeg vil minne deg på at jeg i sommer har hatt 3 annonser på bloggen min, der 2 har vært betalte. Det er MINIMALT. Det er fullt og helt min mening om dette produktet, for jeg er svært kritisk til hva jeg ønsker å reklamere for!
    Håper du får en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *