Jeg dro hjem i går

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey dere.

I går ble det bloggfri. Jeg har ingen god grunn, men det bare ble sånn. Jeg sjekket ikke Instagram en gang, og jeg var fjern hele dagen. Jeg dro hjem fra Norrköping i går etter en fantastisk uke, og tilbragte mesteparten av dagen til å være i dårlig form og kjøre bil. 
Akkurat nå ligger jeg i senga og skriver. Litt senere idag tenkte jeg å bli med lillesøster på trening, for også lade opp til morgendagen. Bestemor skal begraves i morgen, og det er grunnen til at jeg er hjemme nå. Det er så mange forskjellige følelser i kroppen at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg må innrømme at jeg gruer meg, samtidig som jeg vet at det både kommer til å bli godt og fint. Hmm…

Uansett, jeg tenkte å fortelle dere kort hvordan forrige uke var dag for dag! Det var litt lite hverdagslige oppdateringen forrige uke, so here you go:

Mandag: Jeg startet dagen med å trene, for også jobbe en god del. Jeg brukte også store deler av dagen til å fikse leiligheten. Jeg møtte Annalisa, en av jentene jeg har fått god kontakt med der nede. Vi brukte timene sammen til å handle inn litt interiør til leiligheten, og til å skravle!

Tirsdag: Jeg fikk jaggu kommet meg ut på en løpetur på tirsdagen også. Denne dagen brukte jeg stort sett hjemme i leiligheten og til jobb. Jeg tok noen telefoner, et intervju og svarte på mailer som hadde hopet seg opp i innboksen.

Onsdag: TRENINNNGGG! Yes, så stolt. Jeg er så glad for at jeg har kommet litt i gang igjen. Jeg møtte også to av hockeytjejene til lunsj, tok trikken for første gang der nede og følte meg sikkelig selvstendig og flink. Timene gikk, og resten av dagen brukte jeg på jobb og til å spise pizza med C ♥

Torsdag: Jeg gikk en tur, for også jobbe noen timer. C var hjemme på dagtid, så jeg hang litt med han og vasket over leiligheten mellom slaga. På kvelden var det ispremiere, så jeg og noen av jentene dro dit for å se. Etter det kom Annalisa og hennes kjæreste, som spiller på laget til C på taco! 

Fredag: Jeg jobbet fra morgen til kveld, dagen gikk rett og slett i ett! Jeg fikk klemt inn en times tur med Grunde på tråden, før mamma, pappa og lillesøster kom!!! 

Lørdag: Ble brukt til å surre rundt i byen, spise burger og henge med fæmmen. Ironisk nok var det lagfest for C, og vi jentene var også invitert. Mamma og pappa tvang meg til å dra, til tross for at jeg kanskje aller helst var keen på å henge med de. Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro, for HERREGUD så gøy jeg hadde det. 

Skitt som jeg digger den fyren her. 

Søndag: Kaputt, dårlig form og mange timer i bil. Hehe, det er egentlig ikke så mye mer å si om dagen i går. Vi kjørte, hørte på gamle sanger og sov litt om hverandre.

Jeg håper mandagen deres er fin og at helgen har vært bra! 

Vær greie med og mot hverandre ♥ 

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg dro hjem i går

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *