Hvordan er livet nå?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei alle i hopa. I dag er det en uke siden vi flyttet til Norrköping, og jeg kan ikke huske sist jeg har hatt en så bra uke. Det er så komisk, for noe som burde vært nytt, fremmed og rart føles så sinnsykt bra. Jeg føler overhode ikke at jeg slapper av, men jeg føler at jeg nyter. Jeg klarer faktisk å sette pris på dagene og øyeblikkene som er. For en uke siden var livet sikkelig tungt, og jeg vurderte å ikke dra. Da var det få dager siden jeg hadde mistet bestemor og det å reise føltes nesten umulig. Men nå er jeg både takknemlig og glad for at jeg faktisk gjorde det. 

T-shirt: 2NDDAY – Veske: Valentino – Bukse: C sin gamle dressbukse – Sko: Iconic
 

Hele uken har flydd av gårde, og jeg kan ikke huske sist jeg var så sosial som jeg har vært denne uken. Jeg har typ møtt noen nye jenter hver eneste dag, og det er jo egentlig helt nytt for meg. Jeg tror mye av det henger sammen med at alle de jentene som er med hit er i den samme situasjonen som meg. Det er ingen andre å lene seg på, og man skjønner at man er nødt til å skape seg et sosialt liv for å ha det bra. På en måte er det fint at man “bare” har hverandre, for da har man faktisk ikke noe annet valg enn å sette pris på det, og ta vare på det! Kanskje den dumme, plagsomme klumpen om å ikke strekke til og føle seg alene forsvinner nå? Det hadde i såfall vært HELT fantastisk. Jeg krysser hvert fall fingrene for det.

Leiligheten begynner å bli helt klar nå. Jeg har vel egentlig lovet litt bilder tidligere i uken, og det er rett rundt hjørnet. Det er rart å bli plassert inn i en leilighet der man bare er nødt til å ta det man får, og ikke minst gjøre det beste ut av det. Vi vet jo ikke hvor lenge vi kommer til å være her, og dermed så er det ikke vits i å gjøre noen store forandringer heller. 

Mamma, pappa og lillesøster kom hit i går kveld, og jeg har gledet meg hele uken til å vise de rundt. Vi blir her til i morgen før vi reiser hjem for å dra i begravelsen til bestemor. Jeg er ikke helt sikker på hvor lenge jeg blir, for jeg må jo hjem igjen neste søndag/mandag igjen. Det lureste er sikkert å bare bli hjemme i mellomtiden, men det frister sånn å være her. Jeg får se. 

Jeg håper dere får en amazing lørdag!

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *