Saltvann i håret, sand mellom tærne (og en god del i trusa) og fregner cirka overalt. Kroppen nyter og jeg merker at jeg begynner å bli motivert igjen. Det er vel så enkelt som at kroppen sakte men sikkert lades opp, og det føles DIIIIGG. Været har faktisk ikke vært helt knall i dag, da det har vært overskyet store deler av dagen, men sånn er det – Og jeg skal virkelig ikke klage. Det er litt ironisk for jeg har haugevis av forskjellige bikinier og badedrakter, men jeg har brukt den på bildet nesten hver eneste dag. Jeg ser forskjellige instababes med masse forskjellig badetøy, men jeg vil for det første ikke få forskjellig skille og med badedrakt så blir jeg jo ikke brun må magen! Haha, livets problemer. 

MEN! I dag fikk jeg en sikkelig gladnyhet, og jeg gleder meg så mye til å fortelle dere det. Jeg vet hvor irriterende det er med teasere som det her, men altså – Jeg ble sikkelig gira, ganske nervøs og fikk egentlig mest lyst til å putte hodet i sanden. Jeg kan meddele at det innebærer Thomas Hayes, trimmings og vonde føtter. WIII!!! Jeg lover å fortelle det så fort som mulig 🙂 

Nå skal jeg hive meg rundt og gjøre meg klar til middag ute med fæmmen. 

xxx

// Marty

 

1 kommentar

1 thought on “En gladnyhet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *