Hei snuppiser og snappiser. Jeg håper dere har det fiiint! Akkurat nå sitter jeg ute på terrassen her nede på Mallorca og jobber litt. Jeg har omtrent akkurat tatt av meg badetøyet etter å ha subbet rundt i det nesten i hele dag. Kvelden forsvant før jeg rakk å blunke, og før jeg visste ordet av det var klokken ni. Jeg har akkurat hivd innpå en pizza og skal snart spille en runde kort med C og lillebroren hans. Som dere ser er lillesøster her nede, og det er også mamma og storebror. Det er super hyggelig! Jeg hadde egentlig ikke trodd at vi skulle få til noe ferie sammen i går, men det gjorde vi jaggu. 

Vi startet dagen på marked, som bugnet av alle slags mennesker, lukter, saker og ting. Det er alltid kult å oppleve sånne ting, og storebror digga å prute, haha! Jeg syntes det er sikkelig ekkelt selv, og føler meg nesten kriminell når jeg gjør det. Jeg kjøpte blant annet en klokke, så vi får se hvor lenge den holder, heheh. Den var hvert fall veldig fin!

Etter markedet duret vi rett ned på stranden og der ble jeg liggende til halv syv. Det var SÅÅÅ digg. Det var faktisk en liten norsk 4 åring som klarte å forville seg bort på stranden idag, så vi fløy rundt og lette etter henne en god stund. Det var skremmende og det sier litt om hvor nøye man må følge med! Foreldrene var selvfølgelig rimelig hysteriske, og jeg var veldig bekymret selv. Heldigvis ble hun funnet i god behold en liten stund senere. Det slo meg hvor like de småttisene er, og det er skummelt hvor fort ting skjer. Jeg er hvert fall veldig glad for at alt gikk fint! 

Nå skal jeg spille litt kort og legge meg litt tidligere enn jeg gjorde i går… Jeg merker at det er veldig deilig å være lenge oppe når man har ferie, og at det er veldig fristende å stå opp tidlig – Noe som er en dårlig kombinasjon i lengden! 

En av sidegatene rett ved markedet! Jeg EELSKET denne gata. 

xxx

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *