Digg?

Categories Outfit

T-skjorte: Gucci – Skjørt: H&M – Sko: Ilse Jacobsen – Veske: Vintage Chanel 

Svett, glad og fornøyd. Det er ordene som oppsummerer denne dagen! Jeg fikk et innfall av et eller annet i dag morges og bega meg ut på løpetur i heten, for også krepere på stranda resten av dagen. Det er kanskje ikke det sykeste i verden at jeg tok meg en løpetur, men det var muligens litt i det varmeste laget når jeg først gjorde det. I skrivende stund ligger jeg i senga for å oppdatere dere, mens C sover ved siden av meg. Det er hardt på ferie skjønner dere! I morgen kommer søs, storebror og mamma ned, og jeg gleder meg SÅÅÅ masse. C og jeg diskuterer om vi skal leie en sikkelig kul bil for å hente de på flyplassen i morgen, men vi får se hva det blir til. Utover det tenkte jeg bare jeg skulle titte innom og si hei, men mest for å ha en unnskyldning til å poste disse digge bildene. 

xxx

// Marty

 

1 kommentar

1 thought on “Digg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *