Det er vanvittig.

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Hey råckebols. Tenkte bare å stikke innom for å si hei!
Om en måned idag flytter jeg til Sverige. HVOR sinnsykt er ikke det? Om en uke i morgen drar jeg to uker til Spania, så det betyr at jeg faktisk kun har to uker igjen her hjemme før jeg flytter. Det har gått så fort at jeg nesten ikke kan tro det, men jeg kjenner at jeg er veldig klar for det nå. Jeg er ikke like redd som jeg var i starten, og tror at det kan bli veldig bra nå. Nå gleder jeg meg egentlig mest til å få orden på ting, komme på plass og sove i min egen seng. Den siste uken har jeg sovet i fem forskjellige senger, og jeg merker at det tar på. Heldigvis har jeg fått orden på alle klærne mine hjemme hos mamma og pappa, til tross for at jeg bor mye i en bag. Det er godt det er sommer så det ikke trengs så mye som ellers i året, hehe. 

Akkurat nå befinner jeg meg i Skien. C skal være her hele neste uke for å gå på skøyter, og jeg blir her til tirsdag før jeg må hjem å jobbe litt. Denne sommerferien blir nok kun de dagene jeg får i Spania, og det er veldig rart å tenke på. Tidligere har sommerferien vært evig lang, men i år har jeg nesten panikk for at jeg ikke kommer til å rekke noe. Hva med alle avtalene, middagsdatene, dagene på stranda og alt det andre surret som hører til om sommeren? Jeg tror at jeg må være flink til å nyte de øyeblikkene som er og dager som idag, til tross for at det er få av de i år. Dager som i dag med is, sol, grillings, kompiser og kos gir så mye energi og glede! Fregnene på nesa begynner også å komme, så nå begynner det jaggu å bli bra. 

Jeg håper dere nyter dagen, xx

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *