Til du som trenger det:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Du vet når håret er feil, neglene knekker, humøret er langt fra på topp, ting skurrer og du føler deg sikkelig kjip? En sånn dag har jeg i dag. Men, det er vel sånn det er av og til! Jeg tok på meg favoritt t-skjorten min, spilte favorittsangen min, danset til den og utrolig nok, så hjalp det. Det er heldigvis ikke så mye som skal til alltid. 

Tenkte å vise dere denne t-skjorten: 

 

Hvis du har en dag som meg så er jeg keen på å fortelle deg at du er forbanna bra, håret er overhode ikke ille og om neglene knekker har du en god grunn til å fikse de på nytt! Det er sommer, det er varmere, lysere og litt lettere dager. Det hender jeg må ta meg sammen og fortelle meg selv at det er litt opp til meg selv, og fortelle meg selv at dagen ikke er ødelagt fordi sminken ikke sitter som jeg føler at den burde. 

Det er digg å være glad, det er sexy å være stolt og det er vakkert med selvtillit! 

Jeg er ferdig med å ha en sånn dag og tenkte å skifte briller til de som forteller meg at jeg er bra nok. 

#LoveIt

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Til du som trenger det:

  1. Ååhh, du hjalp meg nå❤️ Alle dager er ikke like. Når jeg så deg så kjente jeg at man kan gi litt f av og til. Jeg er ikke glad i kroppen min, men det hjalp å se deg vrikke i t-skjorta 😊 Digger deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *