Jeg aner ikke hvor vi er akkurat nå. Vi kjører og kjører, men jeg finner ikke et eneste landemerke. Jeg har forsøkt å skjønne hvor vi er på GPSen, men blir ikke noe klokere. Vi er hvert fall litt under 2 timer fra Norrköping, mer aner jeg ikke. Været klarer ikke å bestemme seg, og det regner og er sol om hverandre. Gradestokken vingler også opp og ned konstant. Vi kjørte i halv tolv tiden idag, og det går overraskende fint å kjøre. Det har vært litt ulykker på veien og sånt som har gjort at det går gått litt tregt, men det som overrasker meg mest er hvor mange døde dyr som ligger langs de store veiene. Jeg har ikke tall på hvor mange døde dyr vi har kjørt forbi, og flere av de har til og med ligget midt i veien. Det gjør sikkelig vondt i hjertet faktisk, og jeg lurer sånn på hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde kjørt på ett dyr. Det er så synd at de bare blir liggende der og at de kjøres over gang på gang. Sikkelig ugreit faktisk. 

Jeg er forresten SÅÅÅ glad, for en som er sammen med en av de andre på laget til C har spurt om vi skal møtes når jeg er der nede nå. Det er jo superhyggelig! Tenk om folk kunne vært så åpne og gira på og møtes hele tiden. Jeg setter stor pris på at hun kontaktet meg, og er keen på å ta meg så godt i mot ♥

C har kjørt hele veien, og nekter å bytte. Men jeg tror faktisk jeg må tvinge han snart. Jeg tror neppe jeg kommer til å kjøre frem og tilbake alene, for det er laaangt. Men, det går helt fint når vi kjører sammen, synger og spiser is, hehehe.

// Marty  

1 kommentar

1 thought on “På vei

  1. Jeg digger sånne mennesker som tar intiativ og er så åpne for å bli kjent med mye mennesker!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *