WHAT A DAY. Akkurat nå føles det ut som at jeg har lagt igjen hode i en av de mange flyttekassene. Er jeg den eneste som ikke hadde fått med meg at det var Sankthans? Haha, er det mulig. Nå sitter jeg i sengen (som nå står i stua) og spiser pizza. Jeg lurer litt på hvorfor vi ikke har satt senga i stua før, for det er jo superdigg. Regnet høljer ned og nyhetene surrer i bakgrunn av litt sen jobbing. Jeg tenkte å snart se gårsdagens Criminal Minds episoder, og jeg gleder meg så sjukt. Jeg ELLLLLSSSKERRR Criminal Minds. 

Dagens humør: Veldig opp og ned egentlig. Det skjer litt i kulissene som ikke er så veldig kult, men ellers er humøret bra. Jeg føler meg tilfreds og rolig akkurat nå, og det er deilig. Jeg har vært ganske stressa i det siste, så en kveld i senga (hehe), passer perfekt nå.

Dagens antrekk: Altså, antrekksbilde er overhode ikke prioritert idag. Men jeg hadde på meg en blå dressbukse fra 2NDDAY, birkenstocks og en hvit t-shorte fra Day Birger et Mikkelsen. Sykt comfy og digg.


 

Dagens gjøremål: Jeg har vært på jobb siden i dag morges, og kom hjem ganske sent. Etter det har jeg pakket frem til nå, men jeg føler overhode ikke at jeg kan krysse av check på noen som helst liste. Egentlig henger jeg litt bakpå med det meste, men jeg kan garantere at jeg ikke skal gjøre mer i kveld.

Dagens måltid: Selvfølgelig pizzaen jeg forsøker å spise mens jeg skriver. 

Dagens irritasjon: Hehe. At det kun er en episode igjen av Skam…… Æsj. Jeg vil ha mermermermermermer. 

Dagens klem: Når en av kompisene til C kom på jobb og ga meg en klem. SÅ hyggelig når folk gidder sånt!

Nå skal jeg klappe igjen macen, se CM og drikke PM. Neida, hehe, måtte bare.

Blåggæs.

// Marty

 

1 kommentar

1 thought on “I kulissene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *