Kameraet ligger i en eller annen eske det ikke skal ligge i, så mobilen it is. 

 

Hei sjukt kule folk. Jeg hadde helt glemt hvor stress det er å flytte. Jeg trodde helt ærlig at jeg ikke hadde så mye, men nå blir jeg helt flau over hvor mye jeg har. Det dukker opp ting jeg ikke ante hvor var og ting jeg ikke visste jeg hadde. Jeg kan ikke tro at jeg faktisk har samlet på SÅ mye tull? Hvorfor i alle dager har jeg en boks med silkepapir under sengen? Skolisser i en boks? Og plagg jeg vet at er altfor små? Jeg tenker vel at det er smart, og at jeg kanskje skal få bruk for det en eller annen gang. Noe jeg overhode ikke gjør… Vi har jo kun bodd i denne leiligheten i 1 år, så jeg kan jo bare tenke meg hvor mye rart folk som har bodd i samme hus i alle år har klart å samle opp i kriker og kroker. 

Nå tenker jeg at jeg skal få ordentlig orden i tingene mine frem over, og at jeg skal slutte å samle på alt mulig rart, men det blir vel antakeligvis akkurat som før. Jeg skal hvert fall prøve å bli bittelitt mer orden i tingene mine… Og slutte å samle på ting som overhode ikke er nødvendig. Som sokker som ikke hører sammen med noen andre sokker, buljongterninger og skruer jeg ikke vet hvor kommer fra, haha. 
Det er på en måte deilig å rydde opp i alt mulig rot, men HERREGUD som det tar på. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan vi skal få med alt til Sverige, men det går vel til slutt, hehehe. 

Nå skal jeg for en gang skyld huske å spise, så må jeg og mamma dra med ett lass til Nesodden. Etter det må vi en tur på IKEA og så tilbake til Asker. Jeg jobber 24/7 de neste dagene, så vi må fortsette på lørdag, og da må vi nesten bli ferdig. Etter det skal vi nemlig til Norrköping på besøk, det er masse jobb, også reiser vi jo bort til Spania. SOM TIDEN FLYR! 

Jeg håper dere nyter dagen. Vi snakkes! 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg tok feil

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *