I dag begynner det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

GOOOD MORGEN people. Hvor digg er det ikke å våkne til sol? Jeg elsker det. Det er nesten komisk å tenke på hvor mye gladere jeg er om morgningen nå, sammenliknet med om vinteren. Dagene flyr av gårde og jeg rekker nesten ikke å henge med. Eller, jeg gjør jo det… Selv om det ikke helt føles sånn. Uansett, i dag begynner første prosess av flyttingen! Jeg vet ikke helt om jeg skal glede meg eller grue meg. Jeg gleder meg hvert fall til å rydde ordentlig i klesskapet og få orden på ting jeg føler flyter over. Det jo litt vemodig og rart, men sånn er det vel kanskje alltid? Jeg har jo aldri flyttet ordentlig bort fra familien, venner og Oslo tidligere, så jeg merker at det blir rart. Jeg beroliger jo meg selv mye med at jeg kommer til å være mye hjemme, og det hjelper litt. 
Jeg har vært hos mamma og pappa de siste dagene når C har vært borte, og det sier vel kanskje sitt. Jeg merker at jeg er ganske ferdig med leiligheten egentlig, jeg har jo faktisk vært mer borte fra den enn jeg har vært der de siste ukene. 

Nå tenkte jeg å komme meg ut av døren og på trening, før jeg må starte flytteprosessen. Wish me luck!

// Marty

1 kommentar

1 thought on “I dag begynner det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *