Hei kjæresten min. 

Først må jeg starte med å si at du så ekstra fin ut idag, og beklage at jeg har ligget og sovet til nå (Selvom det var sjukt digg). For det andre så må jeg si at badet er nyvasket og at jeg tenkte meg ut på en ganske så lang løpetur straks. Jeg må dessverre dra før du kommer hjem, og blir nok borte en god stund. Jeg vet at jeg har vært på tre gutteturer den siste måneden, og at jeg lovte å hjelpe deg med å flytte denne uka. Men Fabian inviterte meg akkurat med på en ny guttetur…
I morgen.
Jeg syntes jo det hørtes veldig gøy ut, hva tenker du? Han kalte det forresten golftur, og jeg har jo blitt så veldig glad i å spille golf. 

Jeg har forresten kjøpt disse til den veldig snille og flinke kjæresten min:


 

Jeg har allerede pakka baggen, så hvis du skulle bli ordentlig irritert så er ikke det noe stress altså. Skjønner at du da kanskje trenger noen dager for deg selv uansett. 


 

For jeg takket ja. 

Elsker deg. Hehe.

– Chris 

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Til Marty:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *