Er du stolt av Grunde?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey dere! Jeg har svart på en del av spørsmålene deres, check it out: 


 

♥ Hvor henter du inspirasjon til nye innlegg?

– Godt spørsmål! Jeg har mye på hjertet, kanskje? Jeg tenker sånn at det skjer ting i media, i ens eget liv og i verden hele tiden – Og det er alltid noe å skrive om.

 

♥ Når flytter du og Christian?

– 1.august!!! Æh. Det er så nære. Jeg fant ut at jeg skulle hjem allerede 16.august i går da, så jeg kommer hjem en tur, eller til Stavanger ganske fort…

 

♥ Skal du reise noe i sommer?

– Jeg skal innrømme at denne sommerferien kommer til å handle mest om å flytte og jobbe. Det kommer nok til å gå skremmende fort! Men, C og jeg skal en tur til Spania i juli. Etter det er det flytting, før en tur til Stavanger i midten av august. Jeg håper jeg får tid til å reise bort en tur i løpet av høsten også. 

 

♥ Er du redd for å bli sett på som sur og bitter siden du kjefter mye på bloggen?

– HEHEHEHE. Nei. Overhode ikke faktisk. Jeg skriver to til tre innlegg på bloggen hver eneste dag, og de er så varierte og forskjellige at jeg tror de som tenker det må begynne å lese alt det andre også. Jeg tar opp mye jeg har på hjertet, men det betyr overhode ikke at det er kjeft 🙂 

 

♥ Er du like mye med Grunde som før?

– Grunde er min bestekompis, og vi har daglig kontakt selvom vi ikke møtes hver eneste dag. Jeg er evig takknemlig for han!


 

♥ Er du stolt av Grunde etter han var med på PH?

– SELVFØLGELIG. Jeg er så stolt at jeg dåner. For en fyr!

 

♥ Kunne du vært med på Paradise selv?

– Haha. Godt spørsmål. I utgangspunktet nei, og hvert fall ikke slik livssituasjonen min er akkurat nå. Samtidig tror jeg det hadde vært SJUKT interessant og sett en som meg der inne, haha. 

 

♥ Skal du gjøre noe mer TV, vil du det?

– Vi får se 😉 Men ja. Jeg elsker det.

 

♥ Når fikk du mensen?

– I 7.klasse tror jeg. Ah, husker det så forbanna godt. Må nesten fortelle om det en gang!

 

♥ Er du redd for å være ensom når du flytter?

– Jeg tror jeg blir gal hvis jeg skal være redd for det før jeg flytter. Samtidig så er jeg faktisk ikke engstelig for det overhode! Men det blir en spennende utfordring og jeg vet at mye avhenger av meg selv. Jeg er mer redd for hvordan leilighet vi får fremfor at jeg skal være ensom. Om det er for at jeg vet at det kommer til å ordne seg eller fordi jeg ikke vil tenke på det vet jeg ikke…. Samtidig så mener jo jeg at det er forskjellige måter å være ensom på!

 

♥ Har du noen gang farget håret?

– Nei. Jeg skal faktisk til frisøren og stripe det litt neste uke 🙂

 

♥ Leser du noen andre blogger og hvem ser du på som din største konkurrent?

– JA! Men jeg leser ingen daglig. Jeg surrer rundt, klikker meg inn her og der. Det er jo litt for å følge med, hente inspirasjon og lese hva andre skriver. I forhold til klesinspirasjon så henter jeg mest fra utlandet, men jeg er oftere inne på diverse nettaviser enn andre blogger haha. Jeg er min egen største konkurrent. Helt på ekte. I bransjen “konkurrerer” man jo mot alle. MEN!!!!!!!!! Jeg syntes faktisk at altfor mange er dårlige til å omtale hverandre og bruke hverandre positivt. Jeg syntes det er kult når man kan utfordre hverandre litt og diskutere ting man ikke er enige i, men man skal faktisk unne andre suksess. 

 

xoxo

 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *