Hey people! Jeg er i Skien akkurat nå. Solen tittet akkurat frem og det er SÅÅÅ deilig. Vi turet hit i dag morges i og med at C skulle trene på is idag. Vi må hjemover i kveld alt, men det er hyggelig å være en svipptur innom. 

Jeg har fått sikkelig treningsmotivasjon i det siste. Jeg vet ikke helt hva som skjer, for det er altfor lenge siden sist. Jeg tror kanskje det henger litt sammen med at temperaturene er litt deiligere, at dagene går litt smidigere og at livet er fint. Det er deilig, for jeg merker hvor mye det gir meg. Jeg er så flink til å nedprioritere det å trene når dagene er fulle av alt annet, til tross for at jeg vet hvor godt jeg har av det. 

Jeg har alltid trent og likt å bevege meg, og det gjør jeg fortsatt. Samtidig så har jeg til tider følt at jeg har trent for å trene, uten noe som helst glede. For min del har det blitt totalt kræsj, for hodet har ikke hengt med og tankene har vært på alt annet enn det positive. Jeg syntes derfor at det er ekstra deilig at motivasjonen og gleden sakte men sikkert kommer tilbake. Jeg har faktisk allerede begynt å lete etter en treningssenter i Sverige, så jeg håper at motivasjonen holder seg gjennom sommeren! Jeg skal jo innrømme at det hjelper litt å være sammen med C, som egentlig lever av å trene. Han drar på trening hver morgen, og det gjør at jeg ofte får et lite spark bak. 

Så, jeg tror treningsgarderoben min må ryddes litt i, kanskje jeg også skal kjøpe meg ett par nye joggesko. WOHO! 

xxx

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Ny motivasjon

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *