Hvordan er egentlig hverdagen min?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei dere! Jeg håper dere har det bra, trygt, godt og at dere smiler, ler og trallala. Jeg er på jobb nå, og flyr rundt, hehe. Jeg får stadig spørsmål av folk som lurer på hvordan hverdagen min ser ut, hva jeg gjør og hva jeg ønsker i fremtiden. Per dags dato tar jeg jo siste rest av videregående som privatist, men jeg har planer om å ikke lese noe i juli, etter som jeg har lyst på litt sommerferie. Det er klart at det tar tid, men det er jo ikke noe jeg bruker hele dagen på lenger. Bloggen er det jeg elsker å drive med. Samtidig så gjør jeg jo mye ved siden av!

Jeg har siden oktober jobbet for Day Birger et Mikkelsen, en jobb jeg ELSKER. Jeg trives så godt og jeg liker veldig godt å ha noe annet ved siden av bloggen. Der er jeg på en måte “bare” Martine og der er jeg nødt til å være til stede. Der er jeg både i butikk og har ansvar for sosiale medier, noe som passer meg midt i blinken. Dette er en jobb jeg har lyst til å prøve og holde på selv om jeg flytter til Sverige. Logistikken har jeg ikke helt klar enda, men vi får se… I tillegg til dette er jeg Social Media Manager som det så fint heter, hos Norwegian Fashion House. Dette er noe som ikke er fast, men som er nå og da. Det går rett og slett ut på å hjelpe norske designere med sosiale medie profiler og utvikle de. Dette er en liten jobb, men som jeg setter pris på. 

Som du hører så går hverdagen rundt. Jeg trodde at jeg skulle få litt bedre tid etter at jeg sluttet på skolen, men det er tvert i mot. Forskjellen nå er at ting er veldig lystbetont og fint. Dagene er travle, men bra!

Selvom man blogger så får man ikke hundrevis av mails om dagen og man er ikke i møter 24/7 slik det kanskje virker. Men jeg elsker det å ha denne bloggen, og jeg håper den bare kan bli bedre og bedre. Jeg tenker hele tiden på hva jeg kan gjøre for å utvikle den, og gleder meg til tiden fremover.

xxx


 

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvordan er egentlig hverdagen min?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *