Hey alle i hopa. Håper dere hadde en fin uke forrige uke, og at dere er klare for en nyyy! Jeg har akkurat spist litt og skal snart hive meg rundt for å trene litt. 

Ukens happening: Det må ha vært Årets Stylista 2017-festen som ble holdt på onsdagen. Det var veldig hyggelig og ikke minst gøy. Jeg møtte flere av de jentene det alltid er hyggelig å møte, og da blir det automatisk hyggelig. Grunde gjorde også kvelden ekstra bra!

 


 

Ukens tanke: Jeg har tenkt mye på at jeg må komme inn i litt mer faste rammer. Siden jul har hverdagen vært som en karusell, og jeg håper jeg kan få litt mer struktur i tiden fremover. Jeg vet at sommeren kanskje ikke er den årstiden der det er enklest å ha faste rutiner, men jeg skal allikevel forsøke. 

Ukens ønske: Trening gir meg energi, det gir meg en god følelse og det gir meg en følelse av mestring. Det har alltid vært en stor del av livet mitt, og noe av det beste jeg vet er følelsen av å oppnå noe og ikke minst få utløp når jeg trener. Derfor har jeg bestemt meg for å bli enda litt flinkere til å faktisk prioritere det. Jeg vet hvor bra det er for meg, og da er det faktisk opp til meg selv å prioritere det og gjennomføre det. 

Ukens måltid: Altså, i går slo jeg på en eller annen stortromme som jeg aldri slår på haha! Jeg har lovet C hjemmelagd middag altfor lenge, og fant ut at i går var dagen. Ytrefilet, poteter, masse digge grønnsaker og saus, altså… Det var altså SÅ digg. Vi spiser jo alltid middag, men lager ofte noe kjapt som salater, kylling og den slags. Det blir fort sånn når jeg ofte er hjemme veldig sent og han trener hele tiden. Ah, jeg skulle ønske at jeg hadde litt mer glede rundt det å tilbringe tid på kjøkkenet, for det er jo egentlig ganske ålreit og det er jo så mye digg man kan lage. Tips mottas med glede!

Ukens overraskelse: Jeg må le litt. En av bestekompisene til C hadde bursdag i går, og i ellevetiden i går kveld sto han plutselig på døren og skulle sove her, haha. Det er for så vidt ikke noe nytt, men da hadde han jo kjørt i 90 minutter for å komme. Da kom det en annen kompis også, og jeg smalt sammen en bursdagsbrownie. De satt  oppe til langt på natt og så på hockey, mens jeg køya mye tidligere. 

Ukens frustrasjon: Jeg må innrømme at jeg var veldig frustrert i går da jeg ble gjort oppmerksom på at det er en profil som har skrevet og gjort ting i “mitt navn”. Brukeren har kalt seg Cecilie Skaug, men den har delt ting og også sendt meg diverse meldinger. Heldigvis er den fjernet nå etter at jeg hadde sendt x-antall meldinger. 

Ukens sang: Jeg henger jo litt etter alle på musikkfronten føler jeg, men jeg har virkelig crushet på “Malibu – Miley Cyrus”. Jeg har stor respekt for Miley, og jeg liker så godt historien hennes. Kul dame!

Ukens “jeg må bare få det ut”: Haha, ny kategori. Jeg har vært inne på flere forumer i helgen, mest av nysgjerrighet. Disse forumene er ganske nye og har hengt ut bloggere herfra og til månen. Jeg skjønner at man som blogger må regne med mye, men noen er ordentlig fæle. Det har stått mye om Kristine Ullebø blant annet, og jeg syntes faktisk det er noen som burde skamme seg. Folk glemmer at de faktisk snakker om mennesker som virkelig prøver og som faktisk også har følelser. Muligens litt klisje, men tenk om det var en selv da. De som skriver sånt er jo nødt til å gjøre det for å føle seg bedre. 

Vær greie med hverandre…

xxx

// Marty

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *