Takknemlig

Categories Outfit


Foto: Karoline Smådal

Blazer: H&M
T-shorte: Zara
Skjørt: Vila
Sko: Tamaris
Veske: Vintage Chanel

Helloistuggu. Herregud, kanskje jeg skal sutte å innlede innleggende mine med et gedigent HEI? På en rar måte så syntes jeg at det er så hyggelig at noen faktisk henger her inne og jeg vil klemme og si hei til absolutt alle, hehehe.
I går var det duket for Årets Stylista 2017 og jeg tok som vanlig med meg min andre mann her i livet, Grundis. Vi var en svipptur innom Silje, som forøvrig stakk av med tittelen som Årets Stylista, noe som var VELFORTJENT, før vi dro videre til MESH der festen ble holdt.
Jeg svetter alltid på ryggen før jeg i det hele tatt har tatt et steg inn på slike arrangementer, men i går var det veldig hyggelig. Det var en haug av flotte jenter og jeg koste meg masse! Jeg og Grunde var antakeligvis en av de første som dro, men det var overhode ikke fordi det ikke var hyggelig. Da var jeg rett og slett ferdig skravlet og han var ferdig danset. Jeg beundrer den fyren herfra og til himmelen… Tenk å svinge seg som han a! 

Noe av det hyggeligste med sånne arrangementer er å møte mennesker, bli beriket og hente masse inspirasjon! Noen folk er bare så vanvittig kule. Det ble mye champagne på enkelte i går, så det kan være grunnen til det jeg skal si nå… MEN! Jeg blir altså så vanvittig takknemlig når folk kommer bort og faktisk setter pris på det jeg gjør. Der og da vil jeg helst gå gjennom bakken, men det varmer og inspirerer enormt. Så, tusen tak til alle som leser!

Nå kom jeg og C akkurat hjem til familien hans i Skien. Vi skal være her til i morgen siden morfaren hans har bursdag! Så nå skal vi snart spise middag og forhåpentligvis slenge bena på sofaen.

xxx

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Takknemlig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *