Plettfri

Categories Tanker 💭

Det er mye jeg ikke kan forstå meg på, og dette er fire av de tingene: 

Jeg kan ikke forstå meg på reklame som handler om hvor glatt og fint underlivet ditt blir med produktene deres, som ofte er i form av voksing eller barbering. Ved bruk av produktene får du jo tight gap, barnehud og du unngår noen som helst nupper eller inngrodde hår. 

Jeg kan helle ikke forstå meg på reklamer som dette. Jeg har aldri klart å bli så digg som de fremstiller det på bildet, men jeg oppnår nesten samme effekt som mascaraen med mine fake vipper…

Mensen og andre slike kvinnegreier er ikke morsomt, du danser ikke lett som en lek og du føler deg ikke komfortabel og fjong. Med mindre det er festet noen greier i bindene som fungerer som en morsom stikkpille, føler jeg meg verken ren eller digg. Jeg kaster heller ikke lett på håret og blunker til fremmede på gata fordi jeg har mensen. 

Er det noen hår på de leggene? Hvis man ser ordentlig nærme?

Nei. De er jo retusjert bort. Hele huden er jo softet og fin, og det forklarer muligens hvorfor jeg aldri oppnår den samme silkemyke huden som personen på bildet. Selv dunet på fingrene er jo borte. Den dagen det kommer en så effektiv hårfjeringssak på markedet må du gi beskjed. Forresten, man pleier å ha noe å fjerne før man fjerner hår. Jeg har aldri forstått hvorfor de alltid barberer hårfrie legger når de viser frem produktene sine… 


 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

 

// Marty

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Plettfri

  1. Helt enig i alt du sier, reklame ass!
    Bare for det siste punktet, prøv hårfjerningskrem, glattere legger har jeg aldri hatt 😂 Men selvfølgelig, huden min er nuppete, så den blir jo ikke silkemyk uansett 😂

  2. Bare for det siste punktet, prøv hårfjerningskrem, glattere legger har jeg aldri hatt 😂 Men selvfølgelig, huden min er nuppete, så den blir jo ikke silkemyk uansett 😂
    Hårfjerningskrem er ikke bra for huden og kan føre til utslett for sensitiv hud

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *